mboost-dp1

Hvilken PMR / Walki talkie til bilferien?


Gå til bund
Gravatar #1 - siliankaas
15. jun. 2008 14:39
Hej.

Når man nu skal på bilferie og gerne vil kunne snakke med dem man følges med, i en anden bil - hvilken PMR / Walkie talkie skal man så købe?

Jeg har søgt lidt på Google, og finder mange der anbefaler fastmonteret udstyr i bilerne. Det kan jeg på en måde godt se det smarte i, men de er jo så ikke så lette at tage med ud, hvis man vil på gå tur eller lig.

Så det jeg søger er vel en walkietalkie håndholdt, og med så god en rækkevide så muligt.

Her er det så jeg spørg jer - har I nogle erfaringer med sådan noget?
Gravatar #2 - stargate
15. jun. 2008 19:33
Jeg kan sige for 4 år siden kørte mig og min kæreste (og 2 børn) sammen med mine svigerfolældre til paris hvor vi kørte i hver vores bilog vi brugte nogle vi købte i bilka til 199,- de havde en rækkevide på min 300 meter og var tydelige at høre i

(eller det var det for mig, har kørte meget lastbil så kan høre det meste i dem)

men hvis du skal havde nogle prof mener jeg Dantalk har eller har haft nogle til under 1000,-
Gravatar #3 - Derfor
15. jun. 2008 19:49
#1 Du kan få nogle på http://www.pixmania.com/ som skulle være udmærket til et sådan formål med en rækkevidde på op til 6 km og til lidt under 300,-
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login