mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
cnr (16347) skrev:Har du nu slemme tanker igen CBM? Det er da noget værre noget med dig
Det er blot lidt lyrik
fe950 (16348) skrev:Jeg har fortrudt at jeg fortalte jer om turen til Kina og det misbrug jeg blev udsat for.
Så så..... det skal nok gå alt sammen
Hvis du spørger pænt så har cnr nok en slikkepind til dig
fe950 (16356) skrev:Ja.. jeg vil så gerne læse om hvilke grusomheder, jeg blev udsat for.
Du kunne jo altid kontakte de relevante myndigheder
cnr (16358) skrev:Jamen CBM - du ved jo hvordan fe benægter det og alt sådan noget. Hvis du bruger din enorme empati, hvad forestiller du dig så at fe blev udsat for?
Jeg vil hellere høre hvad du fantaserer om at de har gjort ved stakkels fe950
cnr (16363) skrev:Jamen jeg har slet ikke dine fantastiske evner! Jeg ved godt vi ikke er værdige o herre, men skænk os alligevel din visdom
Min kære undersåt. Vi befaler at fe950 skal hypnotiseres da han selv kan fortælle detaljerne. Så vil vi lade en film producere til pøblen således at deres lyster kan få afløb
cnr (16363) skrev:Jamen jeg har slet ikke dine fantastiske evner! Jeg ved godt vi ikke er værdige o herre, men skænk os alligevel din visdom
Kys vores sko?
fe950 (16373) skrev:Så det det du forestiller dig. At åbne munden og lukke øjnene.
Andet?
At lukke munden og åbne øjnene
De 2 trin i et gab
cnr (16376) skrev:Hvad gjorde de slemme vagter i fængslet, ud over at kræve blowjobs, fortæl fortæl
der er vist en der fantaserer
cnr (16378) skrev:Gik bare ud fra at det var det, der blev fortalt om, hvad skete der da så hvor du undskyld fe blev bedt om at lukke øjnene og åbne munden?
CBM (16374) skrev:fe950 (16373) skrev:Så det det du forestiller dig. At åbne munden og lukke øjnene.
Andet?
At lukke munden og åbne øjnene
De 2 trin i et gab
Må jeg foreslå at du finder noget litteratur om emnet siden du har så stor en interesse for det?
fe950 (16381) skrev:CBM (16380) skrev:
En kort
En lang
En stang
En klokke der siger ding dang
Skal det være på en gang
Nej for det er blot en sang
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.