mboost-dp1
Hvem får det sidste ord? :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
fe950 (16301) skrev:CNR.. vi må holde op med at udspørge og drille CBM om hans mærkelige sensuelle tilbøjeligheder. Han er den han er og må have lov til at tænde på landbrugsdyr.
Hva mener du?
Jeg finder jeres tilbøjeligheder ganske underholdende.
fe950 (16301) skrev:CNR.. vi må holde op med at udspørge og drille CBM om hans mærkelige sensuelle tilbøjeligheder. Han er den han er og må have lov til at tænde på landbrugsdyr.
Det har du naturligvis 100% ret i, men han virker bare så indebrændt og uligevægtig omkring det, så jeg tænker at det måske kunne være godt for ham at tale lidt ud om det her blandt mennesker, der kender ham og vil ham det godt.
cnr (16306) skrev:CBM (16304) skrev:
Det er ikke pænt at sparke til folk, der ligger ned, men det er også svært at sparke til folk, der ligger ned efter, at være kørt over med en damptromle
Det varer ikke længe før de er begravet
cnr (16305) skrev:fe950 (16301) skrev:CNR.. vi må holde op med at udspørge og drille CBM om hans mærkelige sensuelle tilbøjeligheder. Han er den han er og må have lov til at tænde på landbrugsdyr.
Det har du naturligvis 100% ret i, men han virker bare så indebrændt og uligevægtig omkring det, så jeg tænker at det måske kunne være godt for ham at tale lidt ud om det her blandt mennesker, der kender ham og vil ham det godt.
I er ret insisterede på at tale om jeres tilbøjeligheder må jeg da nok sige. Jeg håber at i bedre kan håndtere at snakke om det ved at projektere det over på mig.
Jeg tænker at den liste i skrev tidligere er et godt udgangspunkt, da vi nu ved hvilke udfordringer i står over for. Men husk at sålænge i følger loven så er der ingen skam i jeres tilbøjeligheder
cnr (16305) skrev:
Man kan allerede se effekten. Han går jo helt amok. Håber at han få lettet sit hjerte. Han er god nok og skal bare have lov til at udtrykke sig.
fe950 (16311) skrev:cnr (16305) skrev:
Man kan allerede se effekten. Han går jo helt amok. Håber at han få lettet sit hjerte. Han er god nok og skal bare have lov til at udtrykke sig.
Qw?
Hr. Cremet Nugga Rytter (CNR)
Vi kan desværre ikke levere flg.:
Fellatio Enhed 950 (FE950)
Men de kan altid prøve at kontakte Quivering Wokeman (QW)
Mvh. Cyber Baking Merc (CBM)
Vi kan desværre ikke levere flg.:
Fellatio Enhed 950 (FE950)
Men de kan altid prøve at kontakte Quivering Wokeman (QW)
Mvh. Cyber Baking Merc (CBM)
cnr (16323) skrev:Jamen jeg forstår ikke CBM, har vi ikke allerede flere gange fastslået, at du forlænget har vundet tråden?
Jo men candy boy mustafa vil også gerne have lov til at vinde
Qw vandt da han havde det sidste ord før newz.dk lukkede (det original newz.dk that is)cnr (16323) skrev:Jamen jeg forstår ikke CBM, har vi ikke allerede flere gange fastslået, at du forlænget har vundet tråden?
(Deres javascript APIs var stadigvæk åbne, så jeg kunne query hvem der fik det sidste ord)
Så dette her er teknisk set "Hvem får det sidste ord? v2"
cnr og fe950, vil i være vore alle sammens depraverede piger?
eller skal folk nøjes med QW i en kjole?
eller skal folk nøjes med QW i en kjole?
cnr (16332) skrev:CBM - hvis Qw er vinder af tråden, så kan du jo ikke være det. Har du løjet for os i alle disse år? :-O
Han vandt første runde men jeg har vundet alle de andre runder min kære depraverede cnr
fe950 (16333) skrev:Hukommelsestab efter Kina turen.
Min kære depraverede fe950, har du helt glemt at det var dig der var i kina?
Personlig er jeg overrasket over hvor mange af os der er i live efter Chernobyl i 2011fe950 (16333) skrev:Hukommelsestab efter Kina turen.
cnr (16340) skrev:CBM (13584) skrev:cnr (13581) skrev:Jeg takker :-) Du er nu altid så serviceminded
og nu må du have mig undskyldt, jeg tager en tur til kina for at skide på en forårsrulle (special sauce). Hold øje med ham fe950, han har gang i noget med ham QW.
Fake newz
cnr (16340) skrev:CBM (13584) skrev:cnr (13581) skrev:Jeg takker :-) Du er nu altid så serviceminded
og nu må du have fe950 undskyldt, han tager en tur til kina for at skide på en forårsrulle (special sauce). Hold øje med ham claus, han har gang i noget med ham QW.
cnr (16342) skrev:You can run boy but you can't hide
Aner ikke hvad du snakker om
cnr (16344) skrev:Vi har det sort på hvidt, at du var i Kina op til udbrudet af coruna. Tilfældighed? Nok ikke!!!
Jeg fik lige en privat besked fra fe950 hvor han fortæller at dine fingre lugter af sur tissemand
Er det længe siden i har leget doktor sammen?
Catalansk Narko Rapper møder Fed Enkemand nr 950 og der er amoriner i luften
De aftaler at mødes et sted de kan skøjte så de kan prøve hinandens fløjte
Hva så Gumse?, siger Fe950 til Cnr mens han klasker hans numse!
Cnr siger at han trænger til stang og at den skal være lang
Da Fe950 ikke kan levere har cnr intet andet valg end at lade ham kassere
Han gifter sig med qw og begynder at gå med ble.
Fe950 bliver trist og mister sin gnist
Qw vil også have stang og teknik med tjubang
Cnr må erkende sit nederlag og kende fiaskoens bitre smag
Da de 2 begge blev vraget, erkendte de at de måtte slække på kravet om længde og mængde
De er nu sammen igen, og qw er sammen med en der hedder Zen
De aftaler at mødes et sted de kan skøjte så de kan prøve hinandens fløjte
Hva så Gumse?, siger Fe950 til Cnr mens han klasker hans numse!
Cnr siger at han trænger til stang og at den skal være lang
Da Fe950 ikke kan levere har cnr intet andet valg end at lade ham kassere
Han gifter sig med qw og begynder at gå med ble.
Fe950 bliver trist og mister sin gnist
Qw vil også have stang og teknik med tjubang
Cnr må erkende sit nederlag og kende fiaskoens bitre smag
Da de 2 begge blev vraget, erkendte de at de måtte slække på kravet om længde og mængde
De er nu sammen igen, og qw er sammen med en der hedder Zen
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.