mboost-dp1

Hvad er newz.dk's formål?


Gå til bund
Gravatar #1 - Hyldig
10. jun. 2014 13:49
Newz.dk har været en af de sider jeg er kommet på i længst tid, og har holdt af at komme og læse IT nyheder...
Med tiden er newz.dk bare blevet mere og mere ligegyldig, der er længere mellem nyhederne, og der er mindre og mindre nyhedsværdi.

Syntes egentlig det er ærgeligt efter at være kommet her så mange år.. Min gamle slttede bruger kan jeg se blev oprettet i 2004..

- Antal af nyheder er ikke voldsomt
- "Breaking"-værdi er der ikke meget af, ofte flere dage efter andre medier
- Selvpm det går langsomt med nyhederne, ja så er newz.dk heller ikke holdningspræget, eller på anden måde skiller sig ud
- Kan generelt ikke finde et eneste punkt hvor newz.dk gør det godt eller anderledes i forhold til andre medier?

Det er egentlig ikke fordi jeg vil komme og bare svine newz.dk, syntes rent faktisk det er ærgeligt, jeg vil efterhånden nok ikke komme meget og tjekke for nyheder, og tror den ryger fra favorites..

Hvad siger i andre, er der måske håb for at newz.dk kunne gøre noget for at have sion berettigelse bland alle nyhedsmedierne?
Gravatar #2 - mvoigt27
10. jun. 2014 14:32
Nyhederne er irrelevante, det er de underholdende diskussioner og personlige injurier og tilsvininger jeg er her for :)
Gravatar #3 - apapap
10. jun. 2014 14:33
Jeg rejer for at sælge min wow konto
Gravatar #4 - mvoigt27
10. jun. 2014 14:35
apapap (3) skrev:
Jeg rejer for at sælge min wow konto


Armory links ?
Gravatar #5 - milandt
10. jun. 2014 14:35
#2 samme her
Gravatar #6 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
10. jun. 2014 15:18
Hvad er newz.dk's formål?


42
Gravatar #7 - Slettet Bruger [3994850377]
10. jun. 2014 16:00
#1

I næsten 4 år har du ikke indsendt bare én nyhed.

You are the cancer
Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
10. jun. 2014 17:05
#7

Og kun tre indlæg, hvoraf det ene er i denne tråd ...
Gravatar #9 - Hængerøven
10. jun. 2014 18:52
Jeg har nu hellere ikke indsendt nogen nyheder (Pay me bitch?) Men synes nu godt at kunne nikke genkendende til det manden siger.

Bare mængden af "EB" overskrifter på det sidste.... Gys.
Gravatar #10 - Claus Jørgensen
10. jun. 2014 19:03
newz.dk eksisterede så jeg kan trolle herinde!
Gravatar #11 - Hængerøven
10. jun. 2014 19:06
Claus Jørgensen (10) skrev:
newz.dk eksisterede så jeg kan trolle herinde!


Jeg troede Newz var din alkohol-dagbog.
Gravatar #12 - Claus Jørgensen
10. jun. 2014 20:18
#11

Også det!
Gravatar #13 - Chewy
10. jun. 2014 21:10
@ #1
- Antal af nyheder er ikke voldsomt

Enig... Man kunne dog kaste bolden over på brugerne og sige at det i sidste ende er deres skyld.
Jeg mener dog, at man godt kan tillade sig at kaste noget af skylden på newz, da de har en medarbejder ansat til netop at finde nyheder (og godkende dem)...

- Selvpm det går langsomt med nyhederne, ja så er newz.dk heller ikke holdningspræget, eller på anden måde skiller sig ud

Hvis du leder efter et medie med holdning, så er du gået forkert.
Newz har aldrig, og vil (forhåbentlig) aldrig få en..
Newz.dk er ikke et traditionelt nyhedsmedie ala. Politiken eller EB..
Det er en nyhedsaggregator der indsamler nyheder fra andre sider... Og bør i sagens natur være neutrale...
Dog med det ene ting i mente. At det helst skal være nyheder der interessere brugerne...

- Kan generelt ikke finde et eneste punkt hvor newz.dk gør det godt eller anderledes i forhold til andre medier?

Igen blander du newz sammen med et traditionelt nyhedsmedie. Det er slet ikke newzs opgave...
Newz skal ikke skille sig ud. De skal indsamle så mange relevante nyheder som overhovedet muligt. (Om de så gør et godt job der, er som sagt op til diskussion)

Og mht. til hvad der gør newz til en side der er værd at besøge. Brugerne og forummet..
En optimal dansk nyhedsside, vil i mine øjne være redaktionen fra Version2, blandet med fora og brugere fra newz.dk....
Gravatar #14 - markjensen
10. jun. 2014 22:42
Chewy (13) skrev:

Hvis du leder efter et medie med holdning, så er du gået forkert.
Newz har aldrig, og vil (forhåbentlig) aldrig få en..


Var det ikke meningen at railgun (eller macnation?) skulle være subjektive? Medmindre du/I ikke mener hele newz
Gravatar #15 - Magten
11. jun. 2014 06:11
Jeg mener ikke at man kan give brugerne skylden for de manglende nyheder.

Jeg har indsendt en heeeel del (ikke skrevet allesammen dog) gennem tiden, men når man >5 dage efter får en besked om at den nu er for gammel og ikke er værd at skrive, så mister man sgu troen på at de værdsætter ens arbejde.
Og hvis de ikke engang magter at afvise de indsendte indenfor få dage, hvordan kan jeg så være sikker på de når at godkende dem jeg evt måtte skrive, inden de er irrelevante?

Sitet er jo bedst af alt et hobby site som staff kommer forbi når de ikke har noget bedre at tage sig til.
Gravatar #16 - Qw_freak
11. jun. 2014 06:26
Jeg er her alene for forumets skyld... Hvis der en gang imellem er en nyhed jeg ikke har læst om et andet sted, så er det bare bonus.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login