mboost-dp1

Grafikkort til de seje drenge!


Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
28. jul. 2009 10:28
Står du lige og mangler et grafikkort.
Er du mega hyper sej.
Har du behov for at flexe med dine e-muskler?
Ligner din pc et neonlysshow, og larmer dine blæsere mere end en jet motor?
Er din PSU klar til Quadrouble Ultra SLI, med en wastegate der kan smide ubrugt strøm lige ud i udstødningen. Du ved fordi det ser svedigt ud.
Har du adgang til hårde stoffer?

Så mangler du kun en ting for at blive awesome to the max.

10.000,-
Gravatar #2 - Lummerkrog
28. jul. 2009 14:22
Korrekt pris: 1 Soul

:-P
Gravatar #3 - kinaholm
28. jul. 2009 23:29
har lige bestilt 2 af dem - de kan godt sidde i en asus eee, ikke?:)
Gravatar #4 - Rufo
29. jul. 2009 00:31
jaja :) så vil jeg hellere købe 1 Ati 4870x2 mere :) og køre sli :) det koster heller ikke helt så meget :P
Gravatar #5 - Norrah
29. jul. 2009 00:35
#4 Joo, vil påstå det vil koste dig rigtig rigtige mange penge at få ATI kort til at køre i SLI.
Gravatar #6 - zin
29. jul. 2009 07:12
#4: Alternativt (og nok en del mere attraktivt) kunne du jo køre CrossFire.
Gravatar #7 - terracide
29. jul. 2009 09:47
#6:
Multi-GPU er ikke "attraktivt".

For de første er det ikke alle spil der får et boost, for det andet kræver mange spil en profil få at fungere korrekt og for det trejde så skalere multi-GPU rigtigt dårligt.

One GPU to rule them ALL...og folk der køber kortet i #0 vil ærgre sig når de nye GPU'er kommer ud...ganske som dem der købte 9800GX2...eller 7900GX2
Gravatar #8 - Clauzii
29. jul. 2009 10:25
#7:
Nåja, det er nok derfor ATI ikke sælger ret mange 4850/70 X2 kort :-/
Gravatar #9 - terracide
29. jul. 2009 12:27
#8:
Samt sidder og venter måneder på en profil, mens de kører på 1 GPU...ikke 2.
Gravatar #10 - Clauzii
29. jul. 2009 12:29
Ja, men sådan er computerverdenen jo engang imellem, men direkte ubrugeligt er det jo ikke. Rigtigt mange spil er jo understøttet af både SLI og Crossfire.
Gravatar #11 - terracide
29. jul. 2009 12:44
#10:
Jeg citerer lige alle dine rettelser for at vise din idioti.
Først skrev du

Så du siger altså at diverse spiltests Ja, men sådan er computerverdenen jo enhgang imellem, men direkte løgn, eller hvad?? ubrigeligt er det jo ikke.


Læs og lær:
http://www.bit-tech.net/hardware/graphics/2009/01/...

Derek på anandtech har flere gange også rykket AMD et nyt røvhul for manglende driverprofiler.

Så ændrede du din post til dette:

Ja, men sådan er computerverdenen jo enhgang engang imellem, men direkte ubrigeligt er det jo ikke.


Man har et standpunkt til man tager et nyt hva'?
Og en GPU der ikke er i brug er skam "ubrugelig"...

Til sidst skrev du dette:

Ja, men sådan er computerverdenen jo engang imellem, men direkte ubrigeligt ubrugeligt er det jo ikke. Rigtigt mange spil er jo understøttet af både SLI og Crossfire.


Et forsøg på røgslør, for hvad har understøttede spil at gøre med manglende profiler og måneders ventetid?

3 forsøg...alle 3 fejler...3 strikes and you are out.

Terra - Medmindre du mener noget helt 4. nu? *rolling eyes*
Gravatar #12 - Clauzii
29. jul. 2009 13:56
'Kære' Hr. Terra:

Jeg ved ikke om det er newz der ikke kan vise rettelser rigtigt, men det du referere er helt ude i hampen!

Jeg skrev allerførst:
Så du siger altså at diverse spiltests er direkte løgn eller hvad?

Og derefter hvad indlægget viser nu. Resten er vist spin fra din side af, da jeg såmænd bare prøvede at formulere mig knap så 'flameragtigt' anden gang.

(De sidste rettelser var 2 stavefejl i hhv. 'ubrigeligt' og 'enhgang').

BIG fail...
Gravatar #13 - Rufo
29. jul. 2009 15:43
Norrah (5) skrev:
#4 Joo, vil påstå det vil koste dig rigtig rigtige mange penge at få ATI kort til at køre i SLI.


Ja doh Crossfire det jeg mente :P hvorfor skal alle producenter finde forskellige navne :P
Gravatar #14 - Norrah
29. jul. 2009 16:29
#14 Ja, men det viser også hvor hårdt Nvidia har slået sig fast på det markede.. for jeg tænker selv SLI som koncept, også ved ATI.
Gravatar #15 - Nextnx
29. jul. 2009 16:56
#7
Morgen tut, firkantet som altid.. Du får det til at lyde negativt hvilken det nødvendigvis ikke er. SLI og Crossfire har aldrig haft til hensigt at skulle skaler med single GPU. (stating the obvious)
Med de er stadig hurtigere end en single GPU og så er profiles eller support underordnet, da det ligger under service og support, enten er det der ellers ikke..
Til sammenligning har du en multi core cpu idag men hvor der stadig findes software der ikke har opdaget de 3 andre sultende hunde i slot 1-3.
Gravatar #16 - terracide
29. jul. 2009 17:12
#15:
Hello troll...

Med de er stadig hurtigere end en single GPU og så er profiles eller support underordnet, da det ligger under service og support, enten er det der ellers ikke..


Det er jo en direkte løgn.
Et spil uden crossfireprofil i driveren defaulter til scissormode, som ikke virker på alle spil og kan rent faktisk køre LANGSOMMERE ned single GPU.

Og at sammenligne multicore CPU med multi-GPU er stupidt og ignorant..en GPU er allerede flerkernet, ikke der problemet ligger...problemet ligger med at parre 2 GPU'er og ikke skabe flere problemer, microstuttering, lavere ydelse (og mere varme)...

Skulle du sammeligne SLI/Crossfire med noget, skal du sammeligne det med multi-SCOKET systemer...er du færdig med at spilde min tid nu?
Gravatar #17 - Nextnx
29. jul. 2009 17:19
terracide (16) skrev:
ikke virker på alle spil
Humm det vil sige nogen gør.. you fail n00b :P


terracide (16) skrev:
Og at sammenligne multicore CPU med multi-GPU er stupidt og ignorant..og bla bla bla
Men det er hurtigere når spillet supporter det.. you fail n00b :P

terracide (16) skrev:
Mere bla bla bla
Nej min sammenligning er tilstrækkelig
Gravatar #18 - terracide
29. jul. 2009 17:21
#17:
Var det alt du kunne mønstre, n00b?
Gravatar #19 - Nextnx
29. jul. 2009 17:22
Læs ^^
Gravatar #20 - mvoigt27
29. jul. 2009 17:23
Jeg vil også have lov til at kalde en eller anden en nOOb... Spar på ordet...
Gravatar #21 - Nextnx
29. jul. 2009 17:24
@20 slå dig løs, der ingen mods her (afaik).
Gravatar #22 - mvoigt27
29. jul. 2009 17:33
Gider dårligt nok lægge mig ud med terra igen, mit hoved kan ikke tåle alt det gylle, men ok så kalder jeg ham nOOb og ser hvad der sker :)
Gravatar #23 - BluepaiN
30. jul. 2009 19:43
#7

Fuck it om det kan bruges eller ej. Det giver street-credit når man siger til sine fellow geeks "og her er så mit nye gfx til 10k"!
Gravatar #24 - Rufo
1. aug. 2009 21:30
terracide (18) skrev:
#17:
Var det alt du kunne mønstre, n00b?


Dårlig sviner .. you fail n00b :P

(uhh så fik jeg også lov at sige n00b)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login