mboost-dp1

Go Obama ....


Gå til bund
Gravatar #1 - JensOle
10. jun. 2008 11:41
[url= kan dette ske[/url]
Gravatar #2 - zin
10. jun. 2008 13:24
Amerikansk Altas; Spar flere hundrede dollars på irrelevante lande!
Gravatar #3 - Norrah
10. jun. 2008 16:01
Bush2.

Thank god Carl Rowe er gået af..
Ellers havde jeg været nervøs...
Gravatar #4 - gnаrfsan
10. jun. 2008 16:07
Holy fuck! Det er da utroligt at en højt stående politiker kan vide så lidt om verdenssituationen.

Men der er nu også en del andre grunde til at jeg gerne ser Obama på posten.
Gravatar #5 - zin
11. jun. 2008 01:29
P.t. sætter jeg 26,25 kr på at det bliver John McCain der vinder.
Jeg er ikke en person der indgår væddemål, men for mig at se står USA overfor et meget simpelt valg: Reformation (hvis ikke en revolution) med demokraterne eller konservatisme med republikanerne. Efter at have vurderet NRA, RIAA, og alle de andre større firmaers position i denne sag vil jeg pege på republikanerne - uanset hvor stor en idiot de stiller som kandidat.

Dog vil jeg påstå at det nok har været en talefejl. Det, der så skræmmer mig er at han ikke indser fejlen med det samme også retter sig selv. Men klippet er så kort, så måske han gør det senere.
Gravatar #6 - reefermadness  
11. jun. 2008 05:54
#5 Jeg sætter også mine penge på McCain...

Prøv at tænk på hvor meget Clinton og Obama har skabt sig og svinede hinanden på trods af at de er fra samme parti...

selv på trods af denne video virker mcCain jo 100 gange mere intelligent end alternativet
Gravatar #7 - natterjack
11. jun. 2008 08:37
#5, 6
Sjovt, Obama fører ellers stort i meningsmålingerne. Hillary har jo udtalt at nu hvor den demokratiske nominering er overstået er hun 100% bag Obama, så mon ikke deres stridigheder bliver glemt inden november.
Gravatar #8 - gnаrfsan
12. jun. 2008 23:13
#5 Jeg tror desværre at du har ret, og det bekymrer mig lidt (altså en ny republikansk president ;)
Oliekrisen vil sandsynligvis fortsætte og vokse. Samtidig har vi en fødevarekrise. Jeg er bekymret for hvordan republikanere vil takle problemerne. Jeg tror at der er større chance for at demokraterne vil lede efter en fredelig løsning.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login