mboost-dp1
giver 2 invite til msn 8,0 beta
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
#45 danielbahn
Ikke hvad jeg har hurtigt har testet. Hvis du har skrevet til en som er offline med 7.5 fra 8.0, så kommer beskeden også frem, og en lille besked om at det er en besked som er sendt mens du var offline.
At man kan skrive en offline besked, altså hvis en person logger af og mens man skriver til personen, så får han/hun den bare næste gang han/hun logger på (virker kun hvis begge har 8.0)
Ikke hvad jeg har hurtigt har testet. Hvis du har skrevet til en som er offline med 7.5 fra 8.0, så kommer beskeden også frem, og en lille besked om at det er en besked som er sendt mens du var offline.
#51:
hmmm da jeg sendte en offline besked til min kæreste som bruger 7.5 fik hun den ikke da hun loggede på igen...og der stod i min at offline beskeden ikke blev modtaget... men det var også med build 8.0.356... ved ik om det er rettet i den nye...
hmmm da jeg sendte en offline besked til min kæreste som bruger 7.5 fik hun den ikke da hun loggede på igen...og der stod i min at offline beskeden ikke blev modtaget... men det var også med build 8.0.356... ved ik om det er rettet i den nye...
Ja, det virkede ikke... basta... hun modtog ikke beskeden, og jeg fik en besked næste gang jeg loggede på, at den besked jeg har sendt dagen før ikke blev modtaget af modtageren...
Nej det er ikke fordi hun skal have 8.0.x . Det er simpelthen fordi serveren fejlede, og at danielbahn sandsynligvis loggede af lige efter at have sendt beskeden.
Programmet gjorde fuldstændig som det skulle, nemlig underrette danielbahn om at beskeden ikke blev sendt.
Igen, offline messaging virker glimrende.
Nej det er ikke fordi hun skal have 8.0.x . Det er simpelthen fordi serveren fejlede, og at danielbahn sandsynligvis loggede af lige efter at have sendt beskeden.
Programmet gjorde fuldstændig som det skulle, nemlig underrette danielbahn om at beskeden ikke blev sendt.
Igen, offline messaging virker glimrende.
Hmm fakta er i hvertfald, at det ikke virkede da jeg skulle bruge det... men hvis det virker med alle andre, så skal jeg nok trække det tilbage...
Hej, jeg ville lige høre om der er andre der har fået en invite som de ville give til mig ?
min mail er [email protected]
På forhånd tak.
Mvh. Simon Nielsen
min mail er [email protected]
På forhånd tak.
Mvh. Simon Nielsen
takker for inviten, her endnu ikke selv fået nogle invites som jeg kan give ud, men det skal nok komme
Hmm når jeg prøver at logge på msn 8 beta (build 8.0.562) vil den have at jeg skal dl den nye version af msn 8 beta inden jeg kan bruge msn...
Den første gang blev den ins rigtig, men nu når jeg vil logge på igen, kommer boksen frem igen og igen..
altså kort og godt kan jeg ikke komme på fordi at den hele tiden vil opgradere... ?!
Den første gang blev den ins rigtig, men nu når jeg vil logge på igen, kommer boksen frem igen og igen..
altså kort og godt kan jeg ikke komme på fordi at den hele tiden vil opgradere... ?!
Nej og virker umiddelbart alt for lyst... syntes at build 8.0.562 var flottere men der sad ens display billed bare i den forkerte side (m.m man brugte patch.tk).
Men det kunne altså være dejligt vidst de fik integreret nogle flere msg plus funktioner i det, såsom tabbed vinduer, genveje og irc genveje.
Men det kunne altså være dejligt vidst de fik integreret nogle flere msg plus funktioner i det, såsom tabbed vinduer, genveje og irc genveje.
Det ser ud til at det er muligt at signe up her ----> http://www3.imagine-msn.com/minisites/messenger/de...
Australien
Brasilien
Canada
Kina
Frankrig
Tyskland
Japan
Korea
Holland
Spanien
England
USA
Men Danmark optræder ikke på denne liste.
Australien
Brasilien
Canada
Kina
Frankrig
Tyskland
Japan
Korea
Holland
Spanien
England
USA
Men Danmark optræder ikke på denne liste.
offtopic/
Er der nogen som ved hvor man kan dl en version af Bluemountian ripper om virker?
eller evt. et alternativ??
Er der nogen som ved hvor man kan dl en version af Bluemountian ripper om virker?
eller evt. et alternativ??
#73 off topic bruges, når det har en begrænset relation til hovedemnet, men det har alligevel en relation til hovedemnet!
Dit "off topic" har ikke den mindste relation til hovedemnet, medmindre man kunne bruge dette program sammen med msn live.
Derfor er dit indlæg fuldstændig irrelavant for diskuttionen.
Dit "off topic" har ikke den mindste relation til hovedemnet, medmindre man kunne bruge dette program sammen med msn live.
Derfor er dit indlæg fuldstændig irrelavant for diskuttionen.
Jeg kan så fortælle at de har åbnet det for alle nu.
http://www.betanews.com/article/MSN_Silently_Opens...
http://www.betanews.com/article/MSN_Silently_Opens...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.