mboost-dp1

Fedt, blæret og sejt.

Gå til bund
Gravatar #51 - KC
18. apr. 2009 15:27
..Og for at komme tilbage til emnet, så er fedt, blæret og sejt ikke noget der skal indgå i mit kød.
Ok, måske fedt, men kun hvis det er på min 2kg højrebsbøf, der ryger på grillen.
Gravatar #52 - myplacedk
18. apr. 2009 15:48
Du er skam også velkommen til at MENE at han er en idiot. Du kan for den sags skyld nok også slippe afsted med at sige at du mener det, hvis du siger det nogenlunde pænt.

Men det er noget andet at kalde ham en idiot på den måde.
Gravatar #53 - terracide
18. apr. 2009 15:51
#52:
Jeg synes manden er en idiot og i den grad mangler viden om hans egen race og endvidre lukker noget forbandet gejl ud...og så får han det at vide.

Siger du jeg skal lyve for folk?!

Terra - Jeg snakker rent ud af posen...get over it...
Gravatar #54 - LinguaIgnota
18. apr. 2009 15:57
terracide (53) skrev:
#52:
Jeg synes manden er en idiot og i den grad mangler viden om hans egen race og endvidre lukker noget forbandet gejl ud...og så får han det at vide.

Du mener vel art, din snotdumme søn af en overfyldt spermcontainer. ;)

Jeg kunne ikke lade være...
Gravatar #55 - tazimn
18. apr. 2009 16:04
Jeg synes Terracide er en selvhøjtidlig nar, i for små sko..

Det må da være utrolig ubehageligt at være ham, og skulle være sur på hele verden.. Han har sikkert heller ingen mor eller far som kan lide ham.. Han blev vel givet væk, som barn.. FLERE gange..

Udover det så er han pisse irriterende, med sine små citater efter hvert indlæg.. Er han så dum så han ikke ved at vi andre kan se hvem der skriver indlægget!!!

DU BEHØVER FOR FANDEN IKKE SKIVE AT DET ER DIG!!!

Men hey, der skal være plads til alle herinde.. selv dem med underudviklede pandelapper (Læs. Terracide)..

Og hvis vi ikke gider blive ved at kigge på hans vredes udbrud, så kan vi jo bare ignorere, kællingen..

Var det rent nok ud af posen for dig, hr Terracide..
Gravatar #56 - terracide
18. apr. 2009 16:06
#54:
Race/art...take a pick.
Gravatar #57 - terracide
18. apr. 2009 16:07
#55:
Nsæte gang, så må du godt kæde arguemnter ind i dit ad hominem...har små brødre der kunne gøre dét bedre end dig...

Terra - Cry me a river carebears :)
Gravatar #58 - tazimn
18. apr. 2009 16:12

Haha.. at diagnosticere dig ville tage mig en hel aften.. Og jeg har desværre en liv ved siden af.. :D
Gravatar #59 - myplacedk
18. apr. 2009 17:43
terracide (53) skrev:
Siger du jeg skal lyve for folk?!

Det er da ufatteligt.. Jeg synes altså jeg (og andre) har udpenslet det ret detaljeret for dig.

Jeg kunne forklare det endnu engang, men hvad nytter det. Fuck nu bare af, eller tal pænt.
Gravatar #60 - terracide
18. apr. 2009 17:45
#59:
Fuck selv af..og jeg afgør selv hvordan min tone er...

Terra - Tudekiks?
Gravatar #61 - Tumleren
18. apr. 2009 18:01
terracide (60) skrev:
#59:
Fuck selv af..og jeg afgør selv hvordan min tone er...

Terra - Tudekiks?

Gutter, han afgør selv hvordan hans tone er. Han er simpelthen bare lidt for sej, selvstændig, individuel og unik til os.
Gravatar #62 - terracide
18. apr. 2009 18:14
#61:
Ikke mig der startede dette radikalevenstre-hallal-hippie-pædago-bræk...
Gravatar #63 - Niklas H
18. apr. 2009 18:15
#62 Nej - men du er årsagen til at det begyndte :)
Gravatar #64 - terracide
18. apr. 2009 18:18
#63:
Nope, jeg korrigerede en uvidende kegle, og så kom hallal-politiet og ændrede konteksten fra pointen til tonen.

Terra - Og du forsætter afsporingen...
Gravatar #65 - Tumleren
18. apr. 2009 18:30
terracide (64) skrev:
#63:
Nope, jeg korrigerede en uvidende kegle, og så kom hallal-politiet og ændrede konteksten fra pointen til tonen.

Og hvor er det så han tvinger dig til at svare? Hvis du ikke bryder dig om, at tråden bliver afsporet er der vel intet der afholder dig fra at lade være med at svare på hans indlæg, men i stedet laver endnu et sagligt indlæg uden noget, der kan provokere, eller bare helt lade være med at poste.
Gravatar #66 - holmen
18. apr. 2009 18:37
#65 hvis #2 kan lukke sit selvforherligende bedrevidende **** ud, så kan terracide vel også?
Ved kød jo... Det er lig dele, dvs ulækkert og uetisk at spise, det er dårligt fordøjeligt, animalske fedtstoffer er aldrig sundt, det bærer sygdomme.
Hmm det var vist flere end 3 grunde, men ok kød hører hjemme i en levende krop, ikke på en tallerken.

Omvendt hvis det er selve ordene, så er det sjældent udtryk som jeg bruger.

Det synes jeg ærligt talt er en værre sviner en "idiot" og hvad terraide ellers har sagt. Han siger jo "bare" hvad han synes om det #2 siger, hvorimod #2, imho, sviner alle der spiser kød og et eller andet sted gør sig selv bedre end "dem".
Gravatar #67 - sissy
18. apr. 2009 19:15
on topic
Man kan jo også være rå... ligesom kød XD
Gravatar #68 - holmen
18. apr. 2009 19:16
Kom så, flere kød-relaterede ord som bruges til at beskrive andre ting. KOM SÅ!
Gravatar #69 - Armadodo
18. apr. 2009 19:29
Fuck, hvor er jeg stegt lige nu..
Gravatar #70 - Tumleren
18. apr. 2009 19:30
Fuck du er sprød (går bacon ikke ind under kategorien 'kød'?)
Gravatar #71 - BurningShadow
18. apr. 2009 19:38
Lam?

Man kan spise lam, og debatten har indtil nu være lidt lam...
Gravatar #72 - hgul
18. apr. 2009 19:38
#70 Nej, det er et krydderi :-P

Og det er endda et krydderi der skal tilsættes så meget mad som muligt.
Gravatar #73 - myplacedk
18. apr. 2009 19:49
Et krydderi? Det lyder skræmmende. Er konsekvensen ikke, at bacon i sig selv ikke kan være et måltid? Ikke engang hovedingrediens?
Gravatar #74 - myplacedk
18. apr. 2009 19:53
Nilks (63) skrev:
#62 Nej - men du er årsagen til at det begyndte :)

terracide (64) skrev:
#63:

Har du lagt mærke til, at stort set samtlige debatter om hvilken tone der er acceptabelt i dette forum, starter med at man beder dig (pænt) om at tale pænt? Kunne det ikke være en lille indikator for at du kunne ske at være en del af årsagen?

terracide (64) skrev:

Og det gør du også.
Gravatar #75 - hgul
18. apr. 2009 19:55
#73 Det er bare en undskyldning vi har her i familien for at tilsætte bacon til stort set alt. Du ved, ligesom salt og peber :-D

Men selvom jeg godt kan lide bacon, så vil jeg egentlig også gerne spise andet end det, så tror aldrig jeg har brugt det som hovedingrediens i et måltid.
Gravatar #76 - myplacedk
18. apr. 2009 19:59
Bacon og æg?
Bacon og bønner?
Paneret bacon?
...
okay, jeg kan ikke komme i tanker om flere lige nu. (Ud over bare at stege noget bacon og æde det.)

Min undskyldning for at putte bacon i ting: Det er bacon. ;-)
Gravatar #78 - BurningShadow
18. apr. 2009 20:21

Ohh fuck! Jeg ville næsten ønske at jeg var vegetar, så jeg slap for at sidde med mundvandet løbende i stride strømme. Det der ser bare fantastisk godt ud :-)
Gravatar #79 - holmen
18. apr. 2009 20:23
#78 jeg har et projekt til sommer. Det er the bacon explosion.
Jeg fatter bare ikke det med italian sausage - det ligner jo fars...
Gravatar #80 - BurningShadow
18. apr. 2009 20:25

Måske man skulle arrangere Den Store Newz Grill-aften :-)
Gravatar #81 - Jakob Jakobsen
18. apr. 2009 20:28
Gravatar #82 - hgul
18. apr. 2009 20:41
#79 Jeg prøver lige at spørge min amerikansk-bosatte søster i morgen om hun ved hvad forskellen på det og alm. fars er. Man kan købe så meget mærkeligt derovre, så det kan godt være et eller andet spøjst de har fundet på.
Gravatar #83 - Jakob Jakobsen
18. apr. 2009 21:03
#79+82

Sausagemeat, er krydret fars som Amerikanere og Englændere bruger meget. Desværre er det svært at skaffe herhjemme.
Man kan til visse retter bruge almindelig rå medister, taget ud af tarmen, i stedet for sausage meat.

Min yndlingsret med sausagemeat er helt klart Scotch Eggs
De er perfekte både varme og kolde, og er gode i madpakken.
Gravatar #84 - KC
18. apr. 2009 21:31
Flæskesteg i svøb har jeg længe tænkt på at lave.
Gravatar #85 - terracide
18. apr. 2009 22:53
holmen (68) skrev:
Kom så, flere kød-relaterede ord som bruges til at beskrive andre ting. KOM SÅ!

Nu ikke så harsk...
Gravatar #86 - terracide
19. apr. 2009 06:39
*LOL*

Myplace.dk rater "harsk" kød irrelevant i en tråd om tillægsord der skal omhandle kød *ROFL*
Gravatar #87 - myplacedk
19. apr. 2009 08:45
Hvis jeg troede du var ontopic og snakkede om harsk kød, havde jeg ikke ratet dig irrelevant.

Nu jeg læser det igen kan jeg egentlig godt se at kommentaren kan forstået helt ontopic, og uafhængigt af vores sidespring om din måde at snakke på.

Men bare fordi det er dig: Jeg gider egentlig ikke ændre det nu. ;-)
Gravatar #88 - themuss
19. apr. 2009 09:12
Dette er et tidspunkt hvor vi virkelig har brug for rating-ratings... I så fald ville myplacedk jo få en relevant for sin irrelevant af undertegnede.

Så kunne terracide så rate min rating af myplacedks rating flamebait....

/me tror på det.
Gravatar #89 - vandfarve
19. apr. 2009 12:43
#88 Skal vi ikke hellere blive enig om at løse den finansielle krise og de globale klimaændringer først, og så kan vi lære Terra at opføre sig ordentligt på Newz? Det er trods lidt nemmere med det der penge-halløj og varme-pjat...

BurningShadow (80) skrev:

Måske man skulle arrangere Den Store Newz Grill-aften :-)

I'm in! Når vi snakker om The Bacon Explosion, har man så ikke før set skåle lavet af bacon? Jeg mener at set dem som utrolig uundværlige accessories til chips og andet godt, når gutterne kommer på besøg, og når man ikke helt gider at vaske op.

Skål. Af bacon. Hvorfor ikke?
Gravatar #90 - holmen
19. apr. 2009 12:46
#89 http://ottodestruct.com/blog/wp-content/uploads/20...

Ved bare ikke hvad det er for noget snask de har puttet ned i.
Gravatar #91 - vandfarve
19. apr. 2009 12:48
#90 Præcis, men puuuuha... Salat og bacon holder kun, hvis man har fået minimum 2 bypass-operationer, ellers skal man holde sig fra det grønne stads.
Gravatar #92 - Magten
19. apr. 2009 15:29
holmen (77) skrev:
Se og lær:
http://www.bbqaddicts.com/blog/recipes/bacon-explo...
På vagcars.dk havde de en interessant debat om mad.. Et af forslagene var en kødlasagne, hvor man skiftede lasagne pladerne ud med bacon.. Tanken er klam imo, men jeg kunne satme godt tænke mig at smage det :D

Btw myplacedk - bacon er naturens bedste krydderi :)
Gravatar #93 - myplacedk
19. apr. 2009 16:29
Magten (92) skrev:
Btw myplacedk - bacon er naturens bedste krydderi :)

Det kan vi godt blive enige om, så længe der er plads til, at bacon er mere end det. ;-)
Gravatar #94 - BluepaiN
19. apr. 2009 23:07
Efter at have læst de sidste ~30 posts, har jeg sygt meget lyst til spejlæg, bacon og pølser med ristet brød - på trods af at det er midt om natten. Damn it.
Gravatar #95 - themuss
20. apr. 2009 03:31
terracide (53) skrev:
SIN race... Smut dog lige ud på motorvejen, gider du?

themuss - synes terracide er en idiot og i den grad mangler viden
Gravatar #96 - NioBe
20. apr. 2009 07:40
Sprødt bacon rykker!... Gidder ikke det slasket stads nogle folk laver :S
Gravatar #97 - LinguaIgnota
20. apr. 2009 09:48
Folk har en tendens til at skamstege deres bacon. Der findes ikke noget mere uinteressant end et lille stykke mørkebrunt, halvforkullet, salt svinekød, der smager af støv og sprænger som glas.
Tricket er, at tage sin bacon af panden (man steger aldrig bacon i ovnen) i god tid, da det steger videre i flere minutter efter, man har fjernet det fra varmen.
En anden fejl, folk begår, er at stege baconen ved enten for høj eller for lav varme - hvilket resulterer i tørt eller branket kød. Steger man sit bacon ved middelhøj varme, så smelter fedtet fint fra, kødet krøller sig ikke sammen, og vigtigst af alt; der er væsentligt mindre svind.
Det er helt utroligt så dårlige, danskere er til at stege kød... Sprødstegt betyder ikke, at baconen skal knække, når du klemmer den mellem to fingre, og er dit baconstykke halvt så stort, når du har stegt det, som det var, da du tog det ud af pakken, så er det dig, der har fucket op.

Undgå i øvrigt for alt i verden pakker med bacon i tern. De har et ekstremt højt vandindhold og smager ikke af noget. Køb i stedet et godt stykke røget flæsk og brug de to min. det tager at skære det i tern.
Brug også gerne røget flæsk som erstatning for skiveskåret bacon i div. gryderetter og kødsaucer. - Skiveskåret bacon er primært til burgere og som pynt på rugbrød med leverpostej.*shrug*
Gravatar #98 - Magten
20. apr. 2009 09:59
Det er din mening...

Folk har forskellig smag, heldigvis... Jeg er mest til et stykke dejlig sprødt bacon, fremfor et der er blødt.. Andre kan bedre lide det lidt blødt :)
Gravatar #99 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
21. apr. 2009 21:31
Jeg laver altid min bacon lige tilpads..
Altså: Det skal ikke være oversprødt, men heller ikke helt blødt...

Det perfekte stykke bacon ville være halvdelen sprøt og halvdelen dejlig stegt, men ikke sprødt.

SPØRGSMÅL:

Nogle der ved hvor man kan købe det RIGTIGE bacon til engelsk morgenmad? - var engang i Irland og der kunne jeg ikke få nok af det tygge lækre bacon jeg fik serveret over alt!!

Har seriøst prøvet samtlige versioner i supermarkederne herhjemme og indtil videre 5 forskellige slagteres.. men kan virkeligt ikke finde noget der matcher. :(
Gravatar #100 - Fjolle
21. apr. 2009 21:45
LinguaIgnota (97) skrev:
da det steger videre i flere minutter efter, man har fjernet det fra varmen.

Som om det får lov til at overleve i "flere minutter" efter det er blevet stegt...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login