mboost-dp1
Fadbamse-anlæg på størrelse med computer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...jeg ser store muligheder i at kombinere væskekøling af PC med dette anlæg:
http://www.skafte.dk/draughtMaster.asp
http://www.skafte.dk/draughtMaster.asp
Lidt off topic, men helle for leffe blonde... BEDSTE ØL!
Tror bare du skal holde dig til vandkøling og så drikke øllen :)
Tror bare du skal holde dig til vandkøling og så drikke øllen :)
#4 Ronson
Nååå så det er dig vi skal invitere til næste fest eller hvad ;P =)
Nååå så det er dig vi skal invitere til næste fest eller hvad ;P =)
Hmm, egentlig er det en god nyhed. Men jeg har et par anklage punkter:
1) Lad mig lige samle et par citater:
- "Holdbarheden efter anbrud er 21 dage"
- "[...] det professionelle system til 20 lites fustager [...] hjemmesystemet til 5 liters kegs"
Hvis de regner med, at jeg vil nøjes med 5 liter over 21 dage, så ved jeg slet ikke om jeg vil handle med dem.
Det kan selvfølgelig have noget at gøre med;
2) Det er svenskerøl. Mere Ceres, tak.
3) De nævner ikke om fustagerne vil kunne købes i Tyskland. Kun tosser køber deres øl i Danmark.
1) Lad mig lige samle et par citater:
- "Holdbarheden efter anbrud er 21 dage"
- "[...] det professionelle system til 20 lites fustager [...] hjemmesystemet til 5 liters kegs"
Hvis de regner med, at jeg vil nøjes med 5 liter over 21 dage, så ved jeg slet ikke om jeg vil handle med dem.
Det kan selvfølgelig have noget at gøre med;
2) Det er svenskerøl. Mere Ceres, tak.
3) De nævner ikke om fustagerne vil kunne købes i Tyskland. Kun tosser køber deres øl i Danmark.
#10 - Jeg gik ikke kold, jeg holdte bare min egen fest på en parkeringsplads. Tror jeg nok. Det var hvertfald der de fandt mine briller...
men jeg var også den eneste der drak snaps af et vandglas.
#9 - Nu bliver de jo 60 i år, så kan være der går en rum tid inden Kilroy giver fri bar igen.
#8 - Men hvem holder en fest med fadølsanlæg der kun kan tage 5 liter på en gang? Du skal jo skifte hele tiden, og kan ikke holde dem kolde (medmindre det er vinter).
men jeg var også den eneste der drak snaps af et vandglas.
#9 - Nu bliver de jo 60 i år, så kan være der går en rum tid inden Kilroy giver fri bar igen.
#8 - Men hvem holder en fest med fadølsanlæg der kun kan tage 5 liter på en gang? Du skal jo skifte hele tiden, og kan ikke holde dem kolde (medmindre det er vinter).
Men de kalder det et "professionelt" system. Det er det, der er fucked. Kan jo ikke omtale mig som professionel, da jeg ikke får penge for at drikke mere. Det er da også skod at man absolut skal gå i skole for at få SU.
Men de kalder det et "professionelt" system. Det er det, der er fucked. Kan jo ikke omtale mig som professionel, da jeg ikke får penge for at drikke mere. Det er da også skod at man absolut skal gå i skole for at få SU.
Hvis du mangler penge må du ud og arbejde :)
Sådan er det også for alle andre...
Men kan da se at du er gammel nok til at få kontant hjælp :P
Selvom det så betyder, at du skal rende rundt i et eller andet kommunalt aktiverings job.
Nej, få et arbejde ;)
Det er da også skod at man absolut skal gå i skole for at få SU.
Hvis du mangler penge må du ud og arbejde :)
Sådan er det også for alle andre...
Men kan da se at du er gammel nok til at få kontant hjælp :P
Selvom det så betyder, at du skal rende rundt i et eller andet kommunalt aktiverings job.
Nej, få et arbejde ;)
de har dem allerede i sverige. Men med en betydelig kedeligere øl end herhjemme. Umiddelbart skal man drikke meget øl for at vil investere 2000.- i selve tappe/køle anlæget.
Meget billigere anlæg til øl
http://img183.imageshack.us/my.php?image=fadlsanlg...
Hjemmelavet i bedste stil ;)
Fustagen skulle måske være vendt på hovedet, så man kunne få øllet ud af fustagen, men det er en mindre detalje :D
http://img183.imageshack.us/my.php?image=fadlsanlg...
Hjemmelavet i bedste stil ;)
Fustagen skulle måske være vendt på hovedet, så man kunne få øllet ud af fustagen, men det er en mindre detalje :D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.