mboost-dp1
EB advarer! Onkel bob er grisk!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
EB advarer imod hurtige penge fra Onkel Bob!
Er det kun mig der finder det her komisk ?
Se den frygtindgydende advarsel:O
Er det kun mig der finder det her komisk ?
Se den frygtindgydende advarsel:O
#5: Han har genvejen i quicklaunch! Horribelt!
BTW, for de, der ikke kender OnkelBob kan man lige referer til deres egen side hvor der står:
BTW, for de, der ikke kender OnkelBob kan man lige referer til deres egen side hvor der står:
onkelbob.dk skrev:Onkel Bob.dk er et koncept under SPARXPRES. SPARXPRES er ejet af SPARBANK, som med sine 40 filialer er en af Danmarks 10 største banker.
Ironien er god. Men nu er det jo ikke dem selv, der håndvælger annoncørene... ;)
Men når det er sagt, så syntes jeg deres hetz, mod den slags lån er tåbelig. Den eneste måde man får billige lån, er ved at lade nogen som kender en, bedømme ens økonomi og det fornuftige i det man vil låne til. Det mindsker långivers risiko, hvorfor de tør give en lav rente.
Lån der gives på under 10 minutter, af folk der overhovedet ikke kender hverken dig, hvad du vil med pengene eller din økonomi, er jo nød til at være dyre. Så må folk jo selv vælge.
Men når det er sagt, så syntes jeg deres hetz, mod den slags lån er tåbelig. Den eneste måde man får billige lån, er ved at lade nogen som kender en, bedømme ens økonomi og det fornuftige i det man vil låne til. Det mindsker långivers risiko, hvorfor de tør give en lav rente.
Lån der gives på under 10 minutter, af folk der overhovedet ikke kender hverken dig, hvad du vil med pengene eller din økonomi, er jo nød til at være dyre. Så må folk jo selv vælge.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.