Dress code

Gå til bund
Gravatar

#1 arne_v 14. maj 2018 23:46

The greater danger for most of us lies not in setting our aim too high and falling short; but in setting our aim too low, and achieving our mark.
Gravatar

#2 CBM 15. maj 2018 03:25

Der er vel også jobs hvor man forventes at klæde sig med skjorte og slips mv ... det er ikke anderledes

#ComeToTheDuckSide www.duckduckgo.com, BB Priv because REAL QWERTY is a privilege, AMD + ASUS = kvalitet! #BringBackTheKeyboard.
Gravatar

#3 Ronson ⅍ 15. maj 2018 09:37

Jeg har shorts og en amiga-t-shirt på i dag, der er ingen der har brokket sig endnu.
Steve Jobs has no public record of giving to charity. As of 2011 Bill Gates has given about 30 billion to charity.
Gravatar

#4 CBM 15. maj 2018 09:51

#3: god stil
#ComeToTheDuckSide www.duckduckgo.com, BB Priv because REAL QWERTY is a privilege, AMD + ASUS = kvalitet! #BringBackTheKeyboard.
Gravatar

#5 Ronson ⅍ 15. maj 2018 13:27

Jeg tror folk er glade så længe jeg tager tøj på
Steve Jobs has no public record of giving to charity. As of 2011 Bill Gates has given about 30 billion to charity.
Gravatar

#6 mrtb 15. maj 2018 15:57

Pokkers at man ikke arbejder der mere. Det kunne have været interessant at se om de ville fyre en over det.
Gravatar

#7 Qw_freak 16. maj 2018 05:54

Jeg synes det er fint nok at man har retningslinier for hvordan ens ansatte klæder sig. Jeg ville aldrig kunne tage en konsulent/leverandør seriøst hvis han/hun var iklædt hotpants og tanktop. Ikke i min branche.

Men det kommer jo i sidste ende an på konteksten, at folk på lageret har korte shorts og tanktops gør nok ikke det samme som hvis det er folk med meget forretningsmæssig kontakt til andre internt/eksternt.
Like a BAWS...
Gravatar

#8 CBM 16. maj 2018 06:22

Ronson ⅍ (5) skrev:
Jeg tror folk er glade så længe jeg tager tøj på

der skal nok være steder du kan blive ansat, hvor folk også ville blive glade, hvis du ikke gør
Gravatar

#9 mrtb 16. maj 2018 09:19

Det fjollede er at JPs bygning er oldgammel, og udluftningen fungerer ad H til.
Gravatar

#10 CBM 16. maj 2018 11:21

@mrtb: måske kan JP lide svedige mænd og kvinder
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login