mboost-dp1
Den positive tråd :)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Kisbye (155) skrev:Jeg har ikke set nogle døde katte idag.
Så 2 på vej til arbejde...
2mdr har jeg arbejdet. kun én gang har jeg kørt hele turen uden at se døde dyr
gnarfsan (156) skrev:Jeg nåede 1½ dags arbejde idag.
Hvis det kan lade sig gøre, betyder det så ikke at dit arbejdspres til dagligt er for lavt ;p
Tager bare pis på dig... its the positive thread.... humor godt som dårligt er vel tilladt :D
milandt (153) skrev:Det positive er at det kan altid blive værre end det er.. tænk på det
Hvordan er det positivt?
#166 Det er vel en positiv ting, at bunden ikke er nået, so to speak.. Det kunne være værre - det er da godt, at det ikke er det! :)
#166 & 167
Dette er en dum situation at havne i.
Det positive i ovenstående er at det kunne have været værre :-)
Dette er en dum situation at havne i.
Det positive i ovenstående er at det kunne have været værre :-)
ah sådan ^^
Lidt som jeg altid siger "de't ka alle gå væ'r end gal"
Positivt: Min outlook er racistisk. Mails fra min kontaktperson fra Dubex ( Mohammad ) ryger i junk.
det er positivt fordi det er sjovt ^^
Lidt som jeg altid siger "de't ka alle gå væ'r end gal"
Positivt: Min outlook er racistisk. Mails fra min kontaktperson fra Dubex ( Mohammad ) ryger i junk.
det er positivt fordi det er sjovt ^^
gnarfsan (170) skrev:Oprah roste vores land igår. Det er altid godt med lidt god PR :)
tihi det var meget morsomt at se hende overklasse damen vise sit perfekt designede hjem frem (LINK), ikke ligefrem hvad jeg forbinder med den der danske "hygge" eller bare et normalt dansk hjem.
Thalion (173) skrev:ikke ligefrem hvad jeg forbinder med den der danske "hygge" eller bare et normalt dansk hjem.
Jeg tænkte præcist det samme. Det understreger dog meget godt at vi er rimeligt minimalistiske i forhold til det meste af verden.
Men lidt hospitalsagtigt var det da.
#176 Bemærk venligst, at mange amerikanere (altså middelklassen og op) ofte har huse på mindst 200-250 kvm, 2-3 badeværelser med toilet, køkkener, der er dobbelt så store, hvilket også er gældende for inventaret i det, etc. etc...
Her taler vi altså om normale 5 personers-familier, så deres forbrug af beboelsesplads, utilities m.m. er sindsygt i forhold til danske familier. Eksemplevis bruger en borger i Las Vegas i gennemsnit 800-1.000 liter vand om dagen. I Danmark kan vi nøjes med 100-150 liter pr. person pr. dag. De er fuldstændigt sindsyge!
Her taler vi altså om normale 5 personers-familier, så deres forbrug af beboelsesplads, utilities m.m. er sindsygt i forhold til danske familier. Eksemplevis bruger en borger i Las Vegas i gennemsnit 800-1.000 liter vand om dagen. I Danmark kan vi nøjes med 100-150 liter pr. person pr. dag. De er fuldstændigt sindsyge!
Og de tal skal helst længere ned.... vi har alt for mange luksus problemer herhjemme. USA er et lost cause. Gudskelov er de ved at overspise sig ihjel.
EDIt: I min optik er det positivt Oo may be fucked up
EDIt: I min optik er det positivt Oo may be fucked up
Her er damen (ja, hende den underlige der poster under mit nick til tider er skam virkelig nok) foran et køleskab i WallMart I USA:
http://img97.imageshack.us/img97/9774/dsc00229md.j...
Man kan rent faktisk ligge inden i deres vaskemaskiner..alt er bare større derovre.
http://img97.imageshack.us/img97/9774/dsc00229md.j...
Man kan rent faktisk ligge inden i deres vaskemaskiner..alt er bare større derovre.
En aldeles pragtfuld dag :-)
Mine maskiner virker (alle tre, sgu), direktøren er ikke mødt endnu, og jeg går og har en pragtfuld udsigt ud til pakkeriet ;-)
Det eneste der kan gøre dagen bedre end den allerede er, er tidlig fri, så jeg tror sgu jeg skrider sidst på eftermiddagen :-)
Mine maskiner virker (alle tre, sgu), direktøren er ikke mødt endnu, og jeg går og har en pragtfuld udsigt ud til pakkeriet ;-)
Det eneste der kan gøre dagen bedre end den allerede er, er tidlig fri, så jeg tror sgu jeg skrider sidst på eftermiddagen :-)
Er helt enig, men der er stadigvæk nogle ting der går igen i mange danske hjem som fx Køleskabet der ikke er på størrelse med klædeskabet, det minimalistiske design og tendensen til at alting skal være hvidt (også selvom det ofte er lidt for klinisk til min smag)
Er helt enig, men der er stadigvæk nogle ting der går igen i mange danske hjem som fx Køleskabet der ikke er på størrelse med klædeskabet, det minimalistiske design og tendensen til at alting skal være hvidt (også selvom det ofte er lidt for klinisk til min smag)
milandt (193) skrev:hvem er Jonas?
vandfarve (194) skrev:Og hvorfor kommer han hos dig?
*BADA TJIIIIS*
Han er en ven, og han kommer til Herning i weekenden for at "være hos sin mor", som reelt betyder at han er hos mig xD
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.