mboost-dp1

Check mit electro house mixtape!


Gå til bund
Gravatar #1 - Trucha
10. jul. 2009 22:01
Hey folkens,

Jeg har for nylig kastet mig over mixerpulten og har forsøgt mig med et par mixes. Dette mix er det femte i rækken og jeg vil gerne høre, hvad I synes. I forhold til mit sidste mix har jeg forbedret lydkvaliteten og fokuseret på mere glidende overgange.

Lyden skulle også være iorden, da jeg har encoded mixet i 320kbps denne gang (og jeg synes forskellen er mærkbar).

Anyways, til skidtet - her er en tracklist:

Visti & Meyland – All Nite (Trentemøller Remix)
Chocolate Puma - Dub of Boom (Original Mix)
D'Secret Svc – Tight Jeans (Fukkk Offf Remix)
Felguk - Do You Like Bass (Neelix Remix)
Röyksopp ft. Robyn - The Girl And The Robot (Spencer & Hill Instrumental Remix)
Meleefresh vs. Deadmau5 - Hey Baby (Adam K Dirty Remix)
Diplo feat. Afrojack - How I Like It (Laidback Luke Remix)

Download: http://www.filedeal.com/550332

Lig især mærke til den nye fra Röyksopp, for fanden der er knald på lortet: [url=

Som altid har I mulighed for at joine den altid voksende fangruppe på Facebook her: http://www.facebook.com/pages/Trucha/94859749303 - Jeg sender løbende updates og links ud til nye fede numre og mixes.

God fornøjelse!
Gravatar #2 - Corholio
10. jul. 2009 22:21
Det var dog en flot bruger du har oprettet dig der, og så bare for at fortælle om dine mixes?

Jeg håber at du betaler royalties for dine samples (eller brugte musikværker), for ellers er det møghamrende ulovligt det du har gang i.

Gravatar #3 - Trucha
10. jul. 2009 22:39
Jeg betaler selvfølgelig royalties.

Jeg synes du skulle tage og få dig et indblik i hvordan tingene fungerer på den elektroniske scene. Der eksisterer langt fra den samme 'betal-eller-vi-sagsøger-dig' mentalitet, som gælder indenfor mainstream musik.

Med det sagt, så virker du som en tørvetriller og jeg håber ikke du repræsenterer flertallet på denne side. Tråden er ikke oprettet for at støde nogen og hvis admins finder tråden upassende (eller som værende i uoverenstemmelse med reglerne), så sletter I den bare.

Gravatar #4 - Swankie
10. jul. 2009 23:27
All hail the electronical music! (selvom jeg er til det der er lidt mere hårdt ;d) (Hardstyle, og engang imellem dance)
Det kunne popgenren lære noget af (;
Gravatar #5 - Tumleren
11. jul. 2009 01:42
Ikke dårligt. Den kommer lige lukt ind på min walkman
Gravatar #6 - Corholio
11. jul. 2009 08:51
Trucha (3) skrev:
Jeg betaler selvfølgelig royalties.

Jeg synes du skulle tage og få dig et indblik i hvordan tingene fungerer på den elektroniske scene. Der eksisterer langt fra den samme 'betal-eller-vi-sagsøger-dig' mentalitet, som gælder indenfor mainstream musik.

Med det sagt, så virker du som en tørvetriller og jeg håber ikke du repræsenterer flertallet på denne side. Tråden er ikke oprettet for at støde nogen og hvis admins finder tråden upassende (eller som værende i uoverenstemmelse med reglerne), så sletter I den bare.


Jeg tror godt nok du er for naiv.

Det er ikke nok at betale royalties, det skal du gøre for at afspille en kunstners musik. Hvis du derimod sampler og remixer skal du have kunstnerens (eller jeg burde måske hellere sige rettighedshaverens) tilladelse.

Med det sagt, så virker du som en selvretfærdig hippie, og jeg håber ikke at din slags vil komme til at dominere dette site (for det hedder ikke EN site!).

Jeg har ikke noget imod at du laver musik, heller ikke med samples, men du burde vide at selvom "alle indefor scenen gør det", så bliver det ikke mere lovligt af det.
Gravatar #7 - Trucha
11. jul. 2009 09:19
Brainsick & Tumleren: Tak for Jeres feedback. Jeg er glad for I synes om det, jeg er også godt tilfreds med det selv!
Gravatar #8 - Tumleren
11. jul. 2009 12:42
Corholio (6) skrev:
Det er ikke nok at betale royalties, det skal du gøre for at afspille en kunstners musik. Hvis du derimod sampler og remixer skal du have kunstnerens (eller jeg burde måske hellere sige rettighedshaverens) tilladelse.


Sjovt at du så selv siger tidligere, at han skal bruge royalties.

Corholio (6) skrev:
Med det sagt, så virker du som en selvretfærdig hippie, og jeg håber ikke at din slags vil komme til at dominere dette site (for det hedder ikke EN site!).


Håber ikke der er nogen der kommer til at dominere den her side - Alle er røvirriterende at høre på, hvis der er nok af dem.

Det hedder ét site, og én side. Læs du nu lige efter igen.



Corholio (6) skrev:
Jeg har ikke noget imod at du laver musik, heller ikke med samples

Nej du virker da slet ikke som om, du har noget imod det, hold da op

Corholio (6) skrev:
men du burde vide at selvom "alle indefor scenen gør det", så bliver det ikke mere lovligt af det.

Det tror jeg slet ikke han var klar over. Slet ikke
Gravatar #9 - Anders Fedеr
11. jul. 2009 15:22
Trucha (3) skrev:
Tråden er ikke oprettet for at støde nogen og hvis admins finder tråden upassende (eller som værende i uoverenstemmelse med reglerne), så sletter I den bare.

Man kan ikke helt bebrejde #2 at være skeptisk - der er mange virale marketers der kun signer op for at udgyde deres lort og så forsvinder igen. Hvis du er en seriøs kunstner skulle der dog nok være plads.
Gravatar #10 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
11. jul. 2009 16:02
Tak! Det er for fedt.
Gravatar #11 - Bastardo
11. jul. 2009 16:12
Jep, lytter til det lige nu. Ret fedt. Props.
Mashed 3 er hvis du ikke kender det, også værd at tjekke ud.
Gravatar #12 - Nextnx
11. jul. 2009 16:17
Tumleren (8) skrev:
Sjovt at du så selv siger tidligere, at han skal bruge royalties.
Det er vel ikke en begrænsning til ikke at tænke videre og have alt det andet på plads.
Gravatar #13 - Makey
11. jul. 2009 17:49
Nice mix! Har da også meldt mig som fanboi på FB. Keep up the good work!
Gravatar #14 - BluepaiN
16. jul. 2009 07:18
#6

Der er væsentlig forskel på at sample/remixe, og så bare at mixe to numre sammen.
Tror du Tiesto, Armin Van Burren og alle de andre ringer rundt til alle kunstnere, og spørger om de må bruge et bestemt track? Hvis man er ude og spille 4 gange om ugen, så kan du nok selv regne ud hvor mange tracks det bliver til. Næh du, de køber cd'erne og betaler royalities, når de spiller offentligt.

Ontopic:
Henter lige lortet, og så må jeg lige høre hvad det er. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login