mboost-dp1

Boten Anna


Gå til bund
Gravatar #1 - Zombie Steve Jobs
14. jul. 2009 13:36
Er det virkelig det eneste mainstram nummre, der er så nørdet, at de fleste ikke fatter en hat af, hvad fanden det handler om?
Kan huske da det kom ud, synes det var mega liret, mens folk gik og ævlede om både og så videre. Troede egentlig først det var en joke, men, hvem skriver en sang om en irc-bot, der viser ikke at være en bot, men en kvinde, der kan banne dig for hårdt?

Eller, det var i hvert fald min opfattelse, at ingen rigtig fattede det, min spæde forsøge på at forklare det blev mødt med blanke øje og "øh, hva snakker du om?"
Gravatar #2 - zin
14. jul. 2009 13:56
Vi sittar her i ventan, spillar litt dota.
En anden go' sang ;)

I øvrigt hed botten bare Anna - og var bare en bot. At det er en kvindes navn er typisk for nørder, da de jo ofte er "ensomme" - der er intet i sangen (hvis den da kan kaldes det) om at hun i virkeligheden var en kvinde. :-)

Men det er meget sjovt når folk går amok til det at spørge dem om deres IRC nicks eller at CTCP VERSION dem. De fatter hat. :D
Gravatar #3 - ignuz
14. jul. 2009 14:31
#1 Mange af mine halvt nørdede venner troede der var tale om en CS bot dengang, da de ikke kendte til andre bots.
Gravatar #4 - Anders Fedеr
14. jul. 2009 14:36
ZiN (2) skrev:
der er intet i sangen (hvis den da kan kaldes det) om at hun i virkeligheden var en kvinde.

Wikipedia står der at det netop er pointen at botten er en kvinde/pige - men det er måske kreativ oversættelse (kender ikke selv teksten ordret)?
Gravatar #5 - zin
14. jul. 2009 14:51
Jag är ingen bot.
Jag är en väldigt, väldigt vacker tjej.
Som nu tyvärr är väldigt främmande för mig.
Men det finns inget som behöver förklaras.
För i mina ögon är hon alltid en bot.

Men alle og enhver ved:
1) Der er ingen kvinder på Internettet.
2) Bots, der siger noget enkelte gange skal BESTEMT ikke tages seriøst (sikkert bare skribenten der har overtaget klienten med scriptet og sidder og driver gæk med folk). :-)
3) Tits or GTFO. :-)
Gravatar #6 - Anders Fedеr
14. jul. 2009 15:13
#5 Ah, selvfølgelig. Man kan tilføje:

4) Alle kvinder på internettet er i virkeligheden midaldrende, pædofile mænd.

Er ikke helt sikker på om det så betyder at Basshunter har haft et forhold til en pædofil mand..
Gravatar #7 - Makey
14. jul. 2009 15:28
#1 You nostalgia you lose
Gravatar #8 - markjensen
14. jul. 2009 16:13
Jeg mener at have set en musikvideo hvor den ender med at det viser sig at hun er en kvinde, men det er ret lang tid siden, så måske husker jeg forkert. Basshunter sejler vist også på et tidspunkt i den, så måske er det også derfor at folk tror at det handler om en båd.
Gravatar #9 - Anders Fedеr
14. jul. 2009 16:37
#8 Det er da i grunden lidt underligt. "Åh, babæ, første gang jeg mødte dig, jeg troede du var en bot - du virkede så firkantet og mekanisk" Top romance.
Gravatar #10 - zin
14. jul. 2009 16:54
#7: LoL servers up.
Gravatar #11 - JensOle
14. jul. 2009 19:18
Boten Anna. Hun er faktisk rimelig skarp.

Edit: Prøv at scor hende. - måske er hun også rigtig.
Gravatar #12 - zin
14. jul. 2009 20:25
Ad for den lede!
Der er flere popups end div. pirate sites jeg kender! :O
Gravatar #13 - JensOle
14. jul. 2009 20:35
Ok hun har måske en mindre arbejdsskade hvad angår boligindretning, men ellers er hun da meget sød.
Gravatar #14 - Trogdor
14. jul. 2009 22:07
#5
"IRC, where the men are men, the women are men, and the teenage girls are undercover FBI Agents.
Gravatar #15 - Jakob Jakobsen
14. jul. 2009 22:08
Den Alternative version er meget bedre.
Gravatar #16 - mindzero
15. jul. 2009 12:18
GIRL = Guy In Real Life
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login