mboost-dp1

Bedste RPG/hack 'n slash spil


Gå til bund
Gravatar #1 - BluepaiN
18. jun. 2008 11:20
Ohøj derude.

Sagen er den at jeg har læseferie og derfor søger noget at fordrive tiden med - helst et godt rpg. Gider ikke mmorpg's, da de bliver alt for ensformige i længden.

Har selv spillet:
Morrowind
Oblivion
Neverwinter Nights 1 og 2
Diable 1 og 2
Dungeon Siege 1 og 2

Har været vidt omkring, så hvis der er nogle der kan anbefale nogle gode rpg's, så er de velkomne til at gøre det. :)
Dog gider jeg ikke at i fyrer op for nye grafiktunge spil, ala The Witcher, da jeg lige akkurat kan trække Oblivion. ;)
Gravatar #2 - Spiderboy
18. jun. 2008 11:21
Nethack. ;-)
Gravatar #3 - Thomas Nielsen
18. jun. 2008 11:27
Når du siger kun akkurat trække Oblivion, mener du så med alt på det laveste?
Og hvilke settings har du i Newerwinter Nights 2? Mit kan ikke køre medmindre alle shaders er sat til laveste, og så sluger det en pokkers masse ram. Og jeg kan ellers køre Oblivion på højeste uden problemer.
Gravatar #4 - madeinrussia
18. jun. 2008 11:32
FABLE :D
;D
Gravatar #5 - Thomas Nielsen
18. jun. 2008 11:36
Fable syntes jeg var meget skuffende da jeg i sin tid brugte 350kr. på det og tre timer senere allerede var færdig :(
Gravatar #6 - rumagenten
18. jun. 2008 11:40
kodeordet ligger vel i ordet læseferie.. nej, undskyld.

hvad med Gothic, hele serien. den nyeste minder meget om oblivion, men jeg har nu haft meget glæde af dem.
Gravatar #7 - BluepaiN
18. jun. 2008 11:53
#3 Det er lavt/medium og det kører lige akkurat flydende. Combat kan være et helvede nogen gange, men det går. Har view-distance på det højeste, men alt fader på korteste afstand.

Har selv haft noget bøvl med at få det til at køre ordentligt, men fik det da til at køre - kan ikke lige huske de præcise settings. :)

#6 Når man har en uge indtil næste eksamen, som er et c-niveau fag, så er der ikke så fandens meget at læse - specielt ikke når man har styr på faget i forvejen. ;)
Gravatar #8 - madeinrussia
18. jun. 2008 12:01
#5 nårh ja, der er jo snart fable 2 til xbox360, og fable 1 er der en extra patch agtig ting til, så der er måske til 4/5 timer nu.. men så skal man altså også være dedikeret gamer :p
Gravatar #9 - rasmusv
18. jun. 2008 12:03
titans quest
sacred
Gravatar #10 - holmen
18. jun. 2008 12:26
Diablo II, der var ladder-reset i går aftes, så hvis du starter på ladder er du på lige fod med alle de andre.
Gravatar #11 - BluepaiN
18. jun. 2008 12:30
#10

Er jeg godt klar over, men ved ikke lige om jeg orker det. :)
Har brugt alt for mange timer på det spil og når man har haft alle de vilde items, så er det ikke så meget ved længere. ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login