mboost-dp1

Bedste prepaid sim-kort til Danmark?


Gå til bund
Gravatar #1 - Claus Jørgensen
9. jul. 2017 22:16
Jeg er i Danmark, og da EUs nye roaming regler nu er træt i kraft, er mit prepaid-sim kort fra Sverige ikke gyldigt i Danmark mere (ingen roaming på 3's prepaid).

Ergo skal jeg ud og bruge et nyt sim-kort, hovedsagelig set bare til data.

Nogen forslag til hvilken operatør der udbyder det bedste/billigst sim-kort uden abonnement?
Gravatar #2 - CBM
10. jul. 2017 05:00
Plejede/plejer 3 ikke at køre med samme priser for snak+data+sms i dk og sverige?

Havde et (dk) 3 abbonement en overgang hvor jeg tit var på firma tur til Sverige og brugte mobilen i både dk og Sverige uden nasty surprises, så vidt jeg husker
Gravatar #3 - Claus Jørgensen
10. jul. 2017 09:03
#2 jo, abbonoment. Ikke prepaid ;)
Gravatar #4 - CBM
10. jul. 2017 09:21
#3: ahh ok :)
Gravatar #5 - Claus Jørgensen
10. jul. 2017 13:08
Fandt ud af at der slet ikke sælges taletidskort mere, for at omgå de nye EU regler
Gravatar #6 - CBM
10. jul. 2017 18:42
#5: det er for at undgå at alle de slemme terrorister køber dem... Nu er de nød til at få et abbonement og bruge det, når de skal snakke sammen og lægge terror planer... for det er ikke fordi de bare bruger nogle alternativer ... Næh nej... :-)

Gravatar #7 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
11. jul. 2017 04:35
#1

Offtopic, men hvorfor vil du have et prepaid kort?
Gravatar #8 - Claus Jørgensen
11. jul. 2017 20:23
#7

Jeg er turist. Har ikke cpr nummer eller adresse i Danmark
Gravatar #10 - arne_v
12. jul. 2017 16:21
Claus Jørgensen (8) skrev:

Jeg er turist. Har ikke cpr nummer eller adresse i Danmark


Du har vel stadig dit CPR nummer selvom du formelt set har adresse i udlandet!?!?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login