mboost-dp1

Bedre lyd på youtube


Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
19. jun. 2008 11:41
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=6...

Jeg ved ikke om det betyder dårligere billedkvallitet eller om det har været oppe at vende på newz.dk før, men jeg synes det er godt med et løft i lyden på youtube, for den har da godt nok tit været meget ringe.
Gravatar #2 - BluepaiN
19. jun. 2008 15:40
Well, afhænger meget af videoernes kvalitet.

Men hvis man er en lydfreak der har udstyr for en halv million, så er youtube nok ikke stedet.
Selv går jeg ikke SÅ meget op i det, men kvaliteten er iorden de fleste steder efter min mening - når det kommer til musik.
Gravatar #3 - natterjack
19. jun. 2008 17:08
Er ret sikker på det samme sker når man trykker 'Watch in high quality'.
Gravatar #4 - GormDK
19. jun. 2008 21:59
#3
Tror du har fat i noget.

Men, i eksemplet fra "kilden" (noget Diana Krall) kan man bare ikke vælge at få den vist i 'high quality'.
Men hvis man så bruger "tricket", kan man vælge "watch in standar quality" (og derefter kan man så godt vælge "watch in high quality").
Og jeg synes, det virker som om, der faktisk er forskel i kvaliteten.

Så det er nok alligevel smart nok, det OP fortæller.
Gravatar #5 - XERXES
20. jun. 2008 03:49
Hvis man har en brugerkonto på YouTube, kan man gå ind under Account og så vælge Video Playback Quality. Så skal man bare vælge "I have a fast connection. Always play higher-quality video when it's available." Så behøver man ikke at trykke eller skrive noget, hvis man vel og mærke er logget ind.
Gravatar #6 - natterjack
20. jun. 2008 10:03
#5
Ah, smart, tak skal du have.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login