mboost-dp1

Windows Phone Quiet mode.


Gå til bund
Gravatar #1 - OxxY
3. feb. 2015 15:33
Hey,
Kan det virkelig passe at der ingen mulighed er for at have quiet mode på sin windows phone, medmindre man sætter den til amerikansk region og enabler Cortana?
For mig virker det helt hen i vejret at en så basal og vigtig funktion er begravet sådan et sted.
Er der en app der kan det samme?

Tanks ...
Gravatar #3 - Fjolle
3. feb. 2015 18:52
Tror han mener Quiet Hours, der er indbygget i cortana, og derfor ikke kan bruges andre steder end i USA...
Gravatar #4 - OxxY
3. feb. 2015 18:53
Manofsciencemanoffaith (2) skrev:
http://www.windowscentral.com/silence-your-ringer-...?


Ser ud til det er det eneste workaround lige pt, tak.

Så kan jeg i det mindste ha min tlf på dansk indtil cortana kommer, så må vi se hvordan det kører til den tid.
Gravatar #5 - Vandmand
4. feb. 2015 08:29
#4

Nu har jeg ikke prøvet Windows Phone 8.1, men virker jeres fysiske volume knap ikke i 8.1, eller hvorfor ikke bare bruge den til at silence? Jeg skal da bare holde volume down inde i et par sekunder, så er den ged barberet.
Gravatar #6 - OxxY
4. feb. 2015 11:22
Vandmand (5) skrev:
#4

Nu har jeg ikke prøvet Windows Phone 8.1, men virker jeres fysiske volume knap ikke i 8.1, eller hvorfor ikke bare bruge den til at silence? Jeg skal da bare holde volume down inde i et par sekunder, så er den ged barberet.


Fordi det slår ikke vibratoren fra.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login