mboost-dp1

Penge-premie hvis du løser mit problem


Gå til bund
Gravatar #1 - einarrock
23. jan. 2008 22:38
Hey alle.
Jeg har et problem med min WD Elements eksterne disk.(USB)
Jeg blev bomaderet med virus i den grad at jeg måtte formatera min com. Det gjorde at i første omgang virkede mne dvd drev ikke, men efter lidt bøvl virkede de igen..
Da jeg så endelig blev færdig med at instalere winxp igen, og sat min eksterne til kunne den ikke finde drevet..
Det eneste der står er "sikker fjernelse af hardware" nede i højre hjørne. Når jeg så dobbelklikker står der "USB lagerenhed på placering 0" som om den godt ved at der er sat et drev til , memn ikke kan give mig adgang..
I hardware enhedhåndytering står der at alle en hede virker korrekt.
Hvad jeg synes er det mest mærkelige er at hvis jeg feks fjerner en af USB-controllerne i Enhedshåndtering, kommer der bobler i højre hjørne hvor der står "Ny harware fundet, USB lagerenhed fundet og den er instaleret og klar til brug................
Lyder det bekendt og er der nogle der kan give mig nogle gode råd..
Hele mit liv ligger på disken
Hvis du kan hjælpe mig får du 300 kr.. jeg er desperat!!!!
Gravatar #2 - kimx
23. jan. 2008 23:16
Har du prøvet at se om det virker på en anden PC?

Ellers kan det være at din disk bare ikke har fået tildelt et drevbogstav. højreklik på denne computer, vælg administrer, diskhåntering. Her burde du så kunne se disken og tildele den et drevbogstav hvis den ikke har det i forevejen.
Gravatar #3 - Maltheskalle
23. jan. 2008 23:51
Lyder lidt som et problem jeg også har haft, det jeg gjorde var bare at køre e: i "run..."

Måske kan det her hjælpe?

Hvis det ikke er det der er problemet, så kan du eventuelt checke bios og se om der er legacy support, ellers mangler du måske drivere til usb 2.0, selvom det umiddelbart ikke lyder sådan

Uddyb eventuelt
Gravatar #4 - zin
24. jan. 2008 00:19
#1:
Du skal ikke have USB-disken i.
* Run : compmgmt.msc (Enter)
* Enhedshåndtering
USB-drivere m.v.; Fjern alle drivere.
Vent.
Sæt harddisken i og lad den gøre sit arbejde.
Installer eventuelt drivere til dit chipset (Motherboard).
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login