mboost-dp1

Lenovo Ideapad U310 tastatur skriver random tegn


Gå til bund
Gravatar #1 - Zombie Steve Jobs
20. nov. 2013 09:41
Damens Lenovo U310 skriver random tegn imellem hvad man nu sidder og skriver, h:ej hvaztad så- i den stil.

Det lader til at det er ribbon fra keyboard til MB, tror jeg, det siger min google fu, men jeg sidder pt. i udlandet og kan ikke gøre noget, nogen der har en idé, kendskab?

Ellers, hvor hurtige er Lenovo til garantirep? Kan du fikse det? Hun giver sikkert en æder og en omgang vin.
Gravatar #2 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
20. nov. 2013 13:27
#1

Det lyder som en meget simpel reparation - nyt tastatur - alt efter hvordan en U310 er skruet sammen, vil jeg skyde på at det tager ca 5-10 minutter.
Gravatar #3 - gramps
20. nov. 2013 16:41
#2
Men hvor lang tid går der fra afsendelse af computer til rep og til den kommer igen?
Gravatar #4 - Zombie Steve Jobs
20. nov. 2013 19:30
PHP-Ekspert Thoroughbreed (2) skrev:
#1

Det lyder som en meget simpel reparation - nyt tastatur - alt efter hvordan en U310 er skruet sammen, vil jeg skyde på at det tager ca 5-10 minutter.


gramps (3) skrev:
#2
Men hvor lang tid går der fra afsendelse af computer til rep og til den kommer igen?


Køber sgu et keyboard på Ebay, tror jeg. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login