mboost-dp1

ingen lyd på youtube


Gå til bund
Gravatar #1 - stargate
24. maj 2008 07:49
Jeg kan ikke høre nogle lyd på youtube på min vista maskine nogle der evt kunne fortælle mig det
Gravatar #2 - jeldtoft
24. maj 2008 08:05
Jeg havde samme problem her for nylig. Så jeg fandt en uninstaller af flashplayer. Afinstallerede og installerede det igen. Så virkede det sørme!

Uninstalleren er her http://rapidshare.com/files/117201452/uninstall_fl... men den er sikkert også et sted på adobes hjemmeside. Jeg havde den bare lige liggende.
Gravatar #3 - stargate
24. maj 2008 15:36
det hjalp ikke meget her, men jeg prøver igen senere
Gravatar #4 - Jensen
31. maj 2008 07:38
#1 - Det er ikke fordi at lyden er slået fra på hjemmesider i Vistas indbyggede mixer?
Gravatar #5 - AndersGC
31. maj 2008 08:23
#4 Usandsyntligt.
Kører selv vista og har ingen problemer med lyden..

#1 - Er du sikker på, at:
- Du ikke har skruet helt ned for DIN lyd
- At du ikke har skruet helt ned for lyden på Youtube
- At du ikke er kommet til at trykke på mute
- At dit headset er sat til, men du ikke har det på?
Gravatar #6 - Jensen
31. maj 2008 08:30
#5 - Og hvorfor er det så usandsynligt bare fordi det virker på din? Jeg synes lige du skal lære Vista lidt bedre at kende inden du udtaler dig.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr...
Gravatar #7 - jeldtoft
1. jun. 2008 20:50
Jeg brugte også engang denne .reg fil da lyden ikke virkede på min mors pc. Det virkede! Det er i hvert fald forsøget værd.

http://www.mediafire.com/?zotcxzzxz35
Gravatar #8 - AndersGC
9. jun. 2008 16:17
#6
Ja, men (som jeg har set de ved de par (mange) stykker VISTA pc'er jeg har set, så) er det altså ikke standard-indstilling, så han skal selv være gået ind og have pillet ved det, og så ville det vel falde naturligt at kigge der inden man starter et forum på newz? Måske bare mig..
Gravatar #9 - Mandalae
9. jun. 2008 16:26
8 skrev:
#6
Ja, men (som jeg har set de ved de par (mange) stykker VISTA pc'er jeg har set, så) er det altså ikke standard-indstilling, så han skal selv være gået ind og have pillet ved det, og så ville det vel falde naturligt at kigge der inden man starter et forum på newz? Måske bare mig..


Og det er ikke sandsynligt at han har checket:

5 skrev:
#1 - Er du sikker på, at:
- Du ikke har skruet helt ned for DIN lyd
- At du ikke har skruet helt ned for lyden på Youtube
- At du ikke er kommet til at trykke på mute
- At dit headset er sat til, men du ikke har det på?


Det er da endnu dummere end at have slået det fra ved et uheld :)
Gravatar #10 - Jensen
9. jun. 2008 16:42
#8 - Tjaeh, jeg har da ofte selv glemt at jeg har slået lyden fra noget i Vista - ikke lige noget jeg går og husker på.

Er også enig med #9, dine virker mindst lige så usandsynlige hvis mit forslag er.
Gravatar #11 - stargate
9. jun. 2008 17:25
#alle ..

Ja det underlige var jo lyden ikke virkede på youtube og kun der, og alt er checked så jeg kunne ikke finde nogle fejl, og da det virker på min vista laptop kunne jeg ikke helt forstår det, og i går da jeg prøvede det virkede det fint (efter nogle dage uden login på pcen)

Så hvad der er gået galt ved jeg ikke, men det er sq nok bare windows der ikke helt er okay.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login