mboost-dp1

Hvilken af disse udbydere er der mindst pis med?


Gå til bund
Gravatar #1 - brostenen
3. jul. 2020 06:09
Jeg skal have fundet mig noget internet til mit nye hjem. Er der nogen her inde som ved hvilken udbyder der er mindst pis med? Nu tænker jeg ikke små naturlige irritations momenter, så som at forbindelsen smutter grundet at udstyr står af, og sådan noget. Det kan jo ske, men jeg tænker mere i retning af om de leverer varen og at de ikke bare sender regninger ud som ikke er korrekte. Altså de store problemer.

Så hvilken af følgende vil i anbefale?

- Telenor.
- Kviknet.
- Telia.

Årsagen til at jeg ikke har flere på listen, er at de kan tilbyde løsninger, som jeg økonomisk kan bide over. Så ikke noget med en gigabit til 500 kroner eller sådan noget sindsygt. Jeg er for øvrigt vandt til at leve med 5 maskiner på en 20 megabit forbindelse, så de 50 som jeg kan få til den pris er mere end rigeligt til mit forbrug som single og bo alene.
Gravatar #2 - Claus Jørgensen
3. jul. 2020 09:43
#1

Hvis du vil spare penge, og ikke har brug for meget internet, har du overvejet at bare bruge 3G/4G/5G netværk i stedet, og så have 2 simkort (et til routeren, og et til telefonen)?

Så skal du kun betale for internet én gang.
Gravatar #3 - brostenen
3. jul. 2020 11:36
Claus Jørgensen (2) skrev:
#1

Hvis du vil spare penge, og ikke har brug for meget internet, har du overvejet at bare bruge 3G/4G/5G netværk i stedet, og så have 2 simkort (et til routeren, og et til telefonen)?

Så skal du kun betale for internet én gang.


Nej. Jeg skal bruge noget med router og kabler og såen. Jeg skal bruge kobber. Men ved du hvilke af de tre udbydere som er bedst?
Gravatar #4 - Claus Jørgensen
3. jul. 2020 11:57
#3

Nej, jeg bor ikke i Danmark :p

Men til sammenligning, her i Stockholm betaler jeg 175 kr. (DKK) om måneden for 150/10 (pris for det først år, derefter 300 kr.).

Hvilket er dyrt, men jeg er låst COMHEM (hele bygningen er, jeg gætter på fordi de ejer fiber kablet)
Gravatar #5 - demolition
4. jul. 2020 05:44
Jeg har været kunde ved Telenor i mange år og der har sjældent været bøvl med dem. Supporten har været nogenlunde (den var rimeligt god indtil for 10 år siden, men er blevet lidt ringere her på det seneste hvis du er privatkunde) og der har aldrig været regningsproblemer.

Jeg har til gengæld oplevet flere regningsproblemer med Telia og de har generelt haft et ry for at have problemer på den front. Jeg ved ikke om det stadig er tilfældet, men det var det for nogle år siden. Jeg holder mig fra Telia af samme grund.
Gravatar #6 - freesoft
5. jul. 2020 17:12
"Kviknet" har en blog på V2:
https://www.version2.dk/blogs/yoel-caspersen
Gravatar #7 - brostenen
5. jul. 2020 21:17
Jeg valgte telenor. De virker til at opretholde deres service niveau som jeg kender det. Desuden kan jeg betale over betalings service, da jeg virkelig har brug for at økonomi kører automatisk.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login