mboost-dp1

Hmm har et spørgsmål...


Gå til bund
Gravatar #1 - Snitti
15. jun. 2008 11:22
Her den anden dag var jeg inde og handle i REMA1000 i Odnese, på Skibhusvej, og tilfældigt vis møder jeg min x'kæreste som openbart arbejder der...
Men straks da hun går forbi mig, så går hun ind o baglokalet, og bagefter kommer der nogle fyre ud og siger til mig det er bedst jeg går, fordi jeg jagter personalet...
Og da de kom stod jeg i en kø, og ventede på at komme igennem så jeg kunne få betalt mine varer...
Har ingen anelse om hva hun skulle ha fyret af hende min x der, men ud fra det de sagde, så har jeg da mine ideer...
Som jeg gad intet ballade, så jeg gik bare (trods min blod var over kogepunktet...), for gør mig harm når jeg får falske beskyldninger...

Man altså mit spørgsmål går ud på om det er muligt at få hende fyret?
Får det går virkelig ud over REMA1000's rygte, når folk blir smidt ud, uden at gøre noget...
Og hvis det endelig er, så har de forhåbentlig kamera i loftet eller noget som kan bevidne det jeg siger, for jeg har mit på det rene...
Gravatar #2 - helsinghof
15. jun. 2008 11:32
altså der er nok ikke noget i loven der kan få hende fyret... Hvis du har brug for at kunne handle i den pågældende Rema1000, så ville jeg da gå ind og snakke med ledelsen i butikken... Hvis de gider at gøre noget ud af det, kunne de som du siger nok godt se at du ikke forfølger hende rundt i butikken.

Et langt mere interessant spørgsmål er hvad du har gjort siden hun er så sur? :P
Gravatar #3 - Snitti
15. jun. 2008 11:37
Jeg gjorde intet...
Problemet er bare at det er mit X som arbejder der...
Og efter jeg opdagede hvormange kærester hun har på engang, så har vi sådan set os lidt sure på hinanden, men den dag der, der gik vi bare forbi hinanden, uden at sige noget eller noget...
Men hun må jo så have været inde og sige alt muligt til de andre medarbejder... :S
Gravatar #4 - Snitti
15. jun. 2008 12:54
Nogle der ved hvor man evt kan kale henne?
For syndes godt nok det fortjener en fyrring...

Eller skal jeg selv sprede rygtet om REMA1000's arbejds politik?
Gravatar #6 - Fibs
15. jun. 2008 12:59
Lidt fisket situation. Men at jagte personalet? Tror hun har gjort det bare for at irritere dig... ;) Snak med Butikslederen. forklar det som det er, for jeg tror seriøst ikke hun har sagt sandheden... :)
Gravatar #7 - helsinghof
15. jun. 2008 13:07
Igen... Har du en reel interesse i at komme i den butik igen, for så burde du klage. Ellers bare hold dig væk og glem det. Du får højest sandsynligt ikke så meget ud af at brokke dig...
Gravatar #8 - Snitti
15. jun. 2008 13:16
#6
Ja for hentede det jeg skulle ha, og så stod i køen... og efter engang jeg kom til at sige min mening om hende har hun gjort hva hun kunne for at disse mig... og en der er så fuld a løgn som hende kan man lede længe efter...

#7
Jo det har jeg...
Men allerrede den første dag hun ser mig der inde, så får hun fyret en eller anden historie af...
Og det bliver hun nok ved med hvis jeg kommer igen...
Og beskyldninger om at jagte personalet... nu må hun da li styre sig... det er da noget af det værste jeg længe har hørt...
Og hvis hun ikk kan bli fyret, så foresætter hun nok bare hvis hun ser mig der igen, hvis jeg kender hende ret...
Gravatar #9 - Snitti
15. jun. 2008 13:33
#5
Takker. :-)
Har li skrevet en klage, som er blevet sendt til deres hovede kvarter...
Damn det blev jo til en hel roman... :-D hehe
Gravatar #10 - themuss
15. jun. 2008 13:56
Smid den dog op så vi kan læse hvor indigneret du er.
Gravatar #11 - rwzxy
15. jun. 2008 14:07
Hun virker ikke som en særlig rar person hvis det du siger er sandt og du vitterlig ikke har gjort noget før hen af betydning?

Spørgsmålet er for mig hvorfor du overhovedet har kommet sammen med en pige som er sådan mod dig? det undrer jeg mig over. Men du kom vel kun sammen med hende for at få sex? hvilket jo bare styrker min teori om mænd.
Gravatar #12 - helsinghof
15. jun. 2008 14:12
11 skrev:
Men du kom vel kun sammen med hende for at få sex? hvilket jo bare styrker min teori om mænd.

Hell yeah!?
Gravatar #13 - buch
15. jun. 2008 14:19
#11
Hva man fornemmer lidt at du er en lesbisk mandehader?
Gravatar #14 - Snitti
15. jun. 2008 14:23
Inden jeg lærte hendes "sande jeg" at kende, det var hun sød nok... men så lærer man forskellige kærester og kende osv. :D
Gravatar #15 - buch
15. jun. 2008 14:24
14 skrev:
Inden jeg lærte hendes "sande jeg" at kende, det var hun sød nok... men så lærer man forskellige kærester og kende osv. :D


Så i mens du var sammen med hende, lærte du at kende dine andre kærester - ja så forstår jeg da enlig godt hun er sur på dig!
Gravatar #16 - Snitti
15. jun. 2008 14:36
Der var hende der havde 7-8 kærester på en gang + det løse ved siden af... det var det jeg fandt ud af noget tid efter...
Det var det jeg mente med tideligere skrevne besked. ;)
Gravatar #17 - 3214N
15. jun. 2008 16:03
#16
Det lyder meget lig noget af det samme jeg har været udsat for... Det er måske den samme dulle?
Gravatar #18 - buch
15. jun. 2008 18:34
17 skrev:
#16
Det lyder meget lig noget af det samme jeg har været udsat for... Det er måske den samme dulle?


Han bor i odense, så med mindre du havde en bolleven i odense så tvivler jeg på at det er den samme.

Btw, så må i altså godt lige smide et billede og et nummer op af jeres bolle ting, (damer) så kan man jo altid se om man skulle finde noget nyt :P
Gravatar #19 - 3214N
15. jun. 2008 18:55
#18
Jeg har ikke set hende i et stykke tid, så det er muligt hun er flyttet...

Hun var en "perfect 10", eller hvad man idag kalder sådan en størrelse... savle savle... ;-) - Men ingen billeder, sorry ;,-(
Bare ærgeligt hun var en idiot!

Hvad men dig Snitti, har du et billede?
Gravatar #20 - BurningShadow
15. jun. 2008 19:12
Skotsk højlandskvæg (på en varm sommerdag) lugter bedre end det her...

- En person opretter en bruger i dag, for at brokke sig over sin eks-kæreste, og intet andet.
- Han kan oven i købet ikke finde ud af at "Support" muligvis ikke gælder eks-kærester (prøv Tagwall næste gang).
- Skriver en (lang) klage og sender den afsted (sikkert lige så dårligt formuleret som sine indlæg i denne tråd) på kun 40 minutter?, hvor der endda afsættes tid til også at skrive her.
- For slet ikke at tale om at historien er tyndere end en vandrende pind med anoreksi.

Fornemmer jeg at der er en der har siddet og kedet sig denne regnfulde Søndag?
Gravatar #21 - Derfor
15. jun. 2008 19:45
#20 BurningShadow
Hold da op, det er da hyggeligt med en omgang lille smalltalk selvom det nok hører mere under tagwallen end support.

3214N og Snitti, i må gerne smide nogle billeder.. Det kunne jo være man skulle på jagt efter et par runde trunter en eller anden dag :)
Gravatar #22 - myplacedk
15. jun. 2008 20:12
11 skrev:
Men du kom vel kun sammen med hende for at få sex? hvilket jo bare styrker min teori om mænd.

God ide at styrke sine teorier på antagelser grebet ud af luften, det gør det jo ret nemt at komme med stærke teorier.

Så er din teori vel at mænd vil give hvad som helst for sex, selv kærlighed? Hvis du er anderledes, betyder det så ikke at du vil give hvad som helst for kærlighed, selv sex? Hvad kalder man kvinder der giver sex for at få en modydelse?

Nej, dette har intet med logik eller argumentation at gøre. ;-)
Gravatar #23 - Ronson ⅍
15. jun. 2008 21:27
Hvem fanden er det der betvivler at der er nogen grund til at rende i rema?? Har de absolut intet fattet!?

De har de fedeste grovchips (som ikke hedder grovchips, men jeg har glemt navnet).
Og så har de Mayo Makrelsalat. Den er ikke vammel og overdreven sur eller sød som andre, men har en neutral makrelsmag. Det er Graasten der producerer dem, men der står kun "Mayo" i toppen. Alm. Graasten Makrelsalater smager IKKE lige så godt som Mayo-serien!
Hvorfor skal jeg bo så langt væk fra en rema 1000 :(

great success! endnu en tråd drejet hen på mad og chips!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login