mboost-dp1

google wallet i Danmark


Gå til bund
Gravatar #1 - rackbox
24. maj 2014 16:43
Jeg har lige leget lidt med Google sandbox og dets wallet. Konceptet ser helt smart ud men intet sted kan jeg se om wallet er tilgængelig i Danmark som webshop-løsning. Nogen der kan gøre mig klogere?
Gravatar #2 - Barkane
24. maj 2014 17:09
Selve Google Wallet servicen er ikke tilgængeligt her i Danmark.
Jeg får denne her når jeg prøver tilgå Google Wallet.
Gravatar #3 - rackbox
24. maj 2014 17:21
#2 jeg kan oprette og tilmelde et kreditkort i wallet og vælge Danmark - som privatperson. Og kan finde dokumentation for private, som siger, at man kan bruge wallet i shops, der tilbyder det - dokumentationen er på dansk. Men "Merchant support" leder hen til Google Checkout, der er lukket ned. Så aner ikke hvor jeg skal finde min info.
Gravatar #4 - Ronson ⅍
24. maj 2014 17:50
Jeg kan bekræfte at man sagtens kan bruge google wallet til at købe med som dansker.
Gravatar #5 - rackbox
24. maj 2014 17:54
#4 men kan du bekræfte, at der er en udviklerside, der forklarer, hvordan man sætter en betalingsløsning op i Danmark? Og i givet fald - hvor?
Gravatar #6 - Ronson ⅍
24. maj 2014 17:58
Jeg kan kun bekræfte at man sagtens kan bruge google wallet til at købe med som dansker.
Gravatar #7 - rackbox
24. maj 2014 18:00
...(!) :/
Gravatar #8 - gramps
25. maj 2014 00:05
Er det noget du skal bruge til at sætte en betalingsløsning op på en hjemmeside? I så fald kan du prøve at ringe til Google. Ifølge FDIH er deres telefonnummer 33 70 26 00.
Gravatar #9 - rackbox
25. maj 2014 05:04
#8 Ja, det var netop tanken :)
Gravatar #10 - Rainmeter
25. maj 2014 07:42
Jeg tror ikke det er wallet servicen du leder efter, det er vist checkout, men den service har de vist lukket for. Altså for eksterne kilder, det gjorde de sidste år så vidt jeg husker.

Wallet og checkout var forbundet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login