mboost-dp1

Fibernet i kbh?


Gå til bund
Gravatar #1 - fiskefyren
4. jan. 2014 18:01
Hej,

Jeg er på udkig efter en ny lejlighed (lejer), men jeg vil gerne flytte hen et sted hvor de har fibernet (meget gerne 100/100 mbit).

Mit spørgmål er: Hvor kan man rent faktisk se, hvor der tilbydes fibernet i kbh og/eller omegn?

Jeg har prøvet at kontakte forskellige bolig foreninger, men de sagde blot jeg skulle tage kontakt til de forskellige steder de har boligere, og så skulle de steder vide om de havde fibernet eller ej... totalt håbløs support!

Men er der nogen her som kender til et website eller ligende, hvor jeg kan undersøge muligheder for fibernet?

Tak :)
Gravatar #2 - Magten
4. jan. 2014 18:26
Jeg ved at foreningen ved Lergravsparken på Hessensgade og et par andre gader har fiber fra ComX.
Udover det ligger der TDC fiber i noget af området omkring Holmbladsgade, men om der er nogen der er koblet på ved jeg ikke. Jeg kan ikke selv få det på Woltersgade hvor jeg bor.

Ellers er der nogle områder på Frederiksberg, Husum og Brønshøj hvor der også ligger fiber. Specifikt ved jeg at der ligger fiber på Frederikssundsvej mellem Novembervej og fæstningskanalen.

Hvis du vil længere ud af Kbh så er Avedøre også et bud. Området omkring Naverporten har i hvert fald fiber.
Gravatar #3 - Slettet Bruger [1928062834]
4. jan. 2014 18:29
Kom til Esbjerg, vi har masser af fiber. ;-)
Gravatar #4 - fiskefyren
4. jan. 2014 18:44
#2 Er det lejerboliger i Lergravsparken? Jeg har desværre kun mulighed for at søge leje, da jeg ikke har kapitalen til at købe noget :/

kender du nogen virksomheder udover ComX som tilbyder fibernet? Så kunne jeg måske undersøge med dem hvor de levere i kbh og/eller omegn.

#3 Hehe. Tak for tilbudet, men jeg vil helst ikke for langt væk fra mit Universitet :)
Gravatar #5 - Magten
4. jan. 2014 19:24
#4
Oh, nej det er andel. Havde lige overset leje delen :/

Jeg ved Nianet leverer til nogle boligforeninger, men det er et stykke tid siden jeg har undersøgt det. DBnet.dk var der engang noget der hed, men det ser ikke ud til de eksisterer mere.
Gravatar #6 - Sanity
6. jan. 2014 01:41
Waoo har købt dbnet.
Derudover har dele af Nørrebro parknet som tilbyder 50/50 til en meget lav pris. Men tror det er et lidt uoverskueligt projekt du har gang i, det er svært nok bare at finde en bolig der er til betale i København, fibernet eller ej.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login