mboost-dp1

bestille fra nettet


Gå til bund
Gravatar #1 - Anelguso
31. maj 2008 19:12
kan en dreng på 17 år få noget af det her fra sin bank eller et andet sted fra

- Dankort & Visa/Dankort
- EuroCard/Mastercard
- Visa
- Visa Electron
- Maestro
- JCB
- American Express

skal nemlig bestil noget fra nettet :D
Gravatar #2 - madweeser
31. maj 2008 19:27
Visa Electron burde du kunne få

Min lillebror havde sit fra han var 16, det var i Jyske Bank
Gravatar #3 - buch
31. maj 2008 19:38
Du kan få alle de kort du vil, men er det muligt at trække over, skal din værge skrive under på at værgen hæfter.
Gravatar #4 - reefermadness  
1. jun. 2008 09:41
#3 også dankort :S ?
Gravatar #5 - stargate
1. jun. 2008 09:54
#4 ja du kan få Dankort/visa hvis din værge skriver under og den værge ikke har dårlig økonomi (RKI) ,

Men hvis u bare skal bruge det til at købe på nettet ville jeg tage et visa electron som #2 siger, da du ikke kan overtrække med det og derfor ikke kan købe mere end du har penge til

Har selv visa electron og det virker alle de steder jeg handler både lokalt og i udlandet, ja nettet virker det også (bestilt pizza til familien da jeg var i holland ..... ja de fik den hjemme og de var lidt rundt på gulvet da den kom)
Gravatar #6 - markjensen
1. jun. 2008 10:00
#5 Jeg har oplevet steder hvor det ikke virker (mest i mindre butikker og små spisesteder/barer). Jeg har selv Visa/Dankort, men min kæreste har Electron.. så jeg betaler når Electron fejler.. :(.

Angelguso: Hvis du kan bruge Electron der hvor du vil handle, så skaf dig sådan et. Det kan bruges rigtig mange steder og "faren" for overtræk er der ikke.
Gravatar #7 - stargate
1. jun. 2008 10:05
#6

Jeps det vil jeg give dig ret i ...der kan være steder hvor det ikke virker .

Mener det er 13 mio stder verden over electron virker i mod de 41 mio visa virker med .

Men til nettet ville visa electron være nok og det kan man også få uden en værge (mener jeg)
Gravatar #8 - Svindleren
1. jun. 2008 13:42
Visa Electron tfw.. fik det da jeg var 17, virker fint næsten alle steder :)

btw: hvornår sælger du noget nyt med privat garanti ? :D
Gravatar #9 - MiniatureZeus
1. jun. 2008 14:19
#Anelguso

Du kan købe mit Dankort for 2.000 kr. ! Jeg tager både imod checks, kontanter og bankoverførsel, og jeg kan garantere (PrivatGaranti® selvfølgelig!) at der minimum er et underskud på 2.000 kr. når du får kortet!

Jeg kan også godt skaffe et American Express, men den er lidt mere tricky, da der er kredit på. ; )
Gravatar #10 - Happy-Cheese
2. jun. 2008 12:18
jeg er 14 år og har Visa Electron :D
du skal godt nok have forældre underskrift, men det Owner bare derud af :O
Gravatar #11 - Anelguso
2. jun. 2008 12:50
tusind tak for hjælpen !!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login