mboost-dp1

afmelde lutemedia


Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
4. maj 2014 14:46
Min kærestes bror har meldt sig til et gratis prøvemedlemskab hos lutemedia.net og vil gerne have slettet sin konto. Det ser ud til at det koster $1 at melde sig fra.

Nogen der kender til Lutemedia og ved om de er til at slippe ud af?
Gravatar #2 - Clauzii
4. maj 2014 14:59
Han skulle gerne få returneret den ene dollar. Det skriver de iht. i deres betingelser.
Gravatar #3 - Hængerøven
4. maj 2014 16:22
holmen (1) skrev:
Det ser ud til at det koster $1 at melde sig fra.


Hvor på siden står det ? Af hvad jeg kan finde frem til, så reservere de den ene dollar ved registrering, for at tjekke gyldigheden på kortet. Dog kan jeg ikke lige finde et sted der siger det samme om framelding..

Er du sikker på du ikke har misforstået noget?
Gravatar #4 - Rainmeter
4. maj 2014 19:07
lutemedia skrev:
Sp: Hvorfor er der midlertidigt tilbagehold $1.00 på mit kreditkort / betalingskort efter registrering?
Sv: Nogle gange bliver der midlertidigt tilbageholdt $1.00 på dit kreditkort / betalingskort efter registreringen. Denne godkendelsesprocedure skal sikre dit kort er gyldigt. Typisk bliver disse midlertidige tilbagehold fjernet efter 48-72 timer. Det fulde beløb vil derefter straks blive krediteret tilbage på din bankkonto eller kreditkort saldo. Der vil ikke blive pålagt faste gebyrer på dit kreditkort når du tilmelder dig som normalt medlem.


Så den ene dollar skulle gerne være tilbageført, da den kun bruges til tjek af kortet.

Ellers

lutemedia skrev:
Sp: Hvad er tilbagebetalingspolitikken?
Sv: For detaljer omkring vores refunderingspolitk, ring venligst til vores gratis nummer på +45 70 14 20 85 eller for internationale kunder på 1-302-722-4141, 24h, 7 dage om ugen.

For at undgå uønskede gebyrer, skal du sørge for at læse alle oplysningerne om hver abonnement pakke ved tilmelding.


btw skummel hjemmeside.
Gravatar #5 - Clauzii
5. maj 2014 01:24
"btw skummel hjemmeside."

Jeg har endnu ikke fundet ud af hvad for film, spil og musik de tilbyder.
Deres betingelser osv. minder meget om RadioPlanets og andre sites i den stil - der "sjovt nok" alle koster 279,-/md.
Gravatar #6 - HrJakobsen
5. maj 2014 06:50
#1
http://www.lutemedia.net/cancel/ ser det ud til at det koster $1 at melde sig fra, hvis dette gøres online. Måske man kan slippe for at betale hvis man ringer til dem og framelder sig i stedet?

EDIT:
http://www.lutemedia.net/about-us skrev:
If at any point you are not happy about being an active member of lutemedia, feel free to contact us for removal. We will cancel your membership immediately.
Gravatar #7 - gramps
5. maj 2014 09:12
#6
Det er kun hvis du framelder dig via formularen at du betaler. Hvis du sender en almindelig mail eller ringer, så koster det ikke noget.

Men jeg tvivler på at det er lovlig praksis, så man kunne tage den med Forbrugerombudsmanden. På trods af den meget lave pris, så tror jeg at han er interesseret i sagen.
Gravatar #8 - holmen
5. maj 2014 10:07
Tak til alle, når man ringer op til det danske nummer, møder man en tlf. svarer, som giver en nogle muligheder (på engelsk);
Press 1 for cancellation
Press 2 for billing inquiries
...

Trykker man 1, siger de velkommen til deres sikre afmeldinsservice bla. bla. bla. (på engelsk) og slutter af med at bede om kreditkort-informationer. Synes det er meget skummelt.

Han afmeldte abonnementet via siden, hvor han så betalte en dollar og fik bekræftigelse på afmelding.

Takker for svarene.

Gravatar #9 - Ronson ⅍
5. maj 2014 19:57
Åh jeg ber, ingen årsag.
Gravatar #10 - holmen
7. maj 2014 17:18
#10 Nu ikke så beskeden. Du har hjulpet med mere end jeg nogensinde kunne forvente af dig :) /*\¨
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login