mboost-dp1

3G Wireless router


Gå til bund
Gravatar #1 - Teejay
9. jan. 2014 07:42
Jeg har lige anskaffet en 3G Wireless router (D-link DWR-730), som virker ganske fint. Den bruges som trådløst netværk i mit hjem, men hver gang den har været slukket skal den connectes igen via min pc.

Findes der en indstilling som jeg har overset?

Jeg ville helst have at man blot tænder routeren og den så selv connecter til Internet så den er klar til både SmartTV, PC og PS3. Idag skal jeg først tænde pc og vælge connect i det lille hjælpeprogram som blev installeret i.f.m. opsætning af routeren.
Gravatar #2 - Colapusheren
9. jan. 2014 08:52
Min erfaring siger, at det sjældnet er en fordel at bruge det medfølgende software til at administrere netværksforbindelsen. Jeg synes ofte det er lettere bare at lade windows administrere det.

Prøv at fjerne det medfølgende software. Derefter skal du selvfølgelig tjekke, at den er sat til at forbinde til netværket automatisk.

Jeg får dog lyst til at spørge hvorfor du overhovedet går og slukker for din router?
Gravatar #3 - Ronson ⅍
9. jan. 2014 08:54
#2: Mon ikke hjælpesoftwaren får routeren til at forbinde til 3G-nettet? Det kan windows vel næppe finde ud af selv.
Gravatar #4 - Colapusheren
9. jan. 2014 08:58
#3
Det går vidst lidt for stærkt for mig her til morgen. Jeg bed ikke lige mærke i, at det var en 3G :)
Gravatar #5 - Teejay
9. jan. 2014 11:27
Tak for de fine råd. Jeg vil selvfølgelig bare finde et godt sted i min bolig hvor routeren kan få lov at stå tændt hele tiden.
Gravatar #6 - arntc
9. jan. 2014 17:26
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login