mboost-dp1

YouSee live-tv downgrade


Gå til bund
Gravatar #1 - jeldtoft
3. maj 2013 15:50
Den nye YouSee app på google play, virker ikke hvis du har root.

Som en lille service, ligger den gamle APK her til download, så kan du i det mindste stadig se live-tv med root.

http://www.mediafire.com/?wwsdn6u8k3qb75w
Gravatar #2 - Laziter
3. maj 2013 16:43
Den nye app er altså også stadig kun i Beta.
Det gør det meget ud af at gøre brugerne opmærksomme på.
At mange så ikke gider at læse det og rater den ned, er en anden sag.
Den virker fint både på min mobil (ikke rootet) og min tablet (rootet). Omend billede-kvaliteten er svingende fra tid til anden, så synes jeg faktisk at den kører bedre. Den loader hurtigere og live-TV starter også en del hurtigere op end før.
Gravatar #3 - jeldtoft
3. maj 2013 16:56
#2 Bevares, den ser da utrolig lækker ud og interface fungerer godt.. Men hvad nytter det, når den er ubrugelig med rooted device?

Hvor ser du desuden det er beta? Det står ikke på Google Play
Gravatar #4 - Laziter
4. maj 2013 07:23
Jeg fik en mail om at den var udsendt i beta (fik adgang til Testflight versionen).
De har også ændret i teksten igen, nu er det kun Youbio delen der er i beta.
Nej jeg kan da godt se, at hvis man er tvunget til at køre på unrootede enheder, så er den jo ikke brugbar for rigtigt mange.
Enkelte har dog fået den til at køre på en rooted enhed, jeg selv inklusiv. Den virkede direkte fra Play til min tablet, hvilket blot er en billig kineser.
Gravatar #5 - Chewy
4. maj 2013 18:33
@ #3
Men hvad nytter det, når den er ubrugelig med rooted device?


Med HBO Go kan man manuelt åbne apk filen og fjerne en enkelt linie, og så virker HBO Go fint med rootede enheder. Har du tjekket om man kan noget lign?
Gravatar #6 - Chewy
4. maj 2013 18:35
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login