mboost-dp1

xp dårligt eller godt?


Gå til bund
Gravatar #1 - alexcodgeak
16. jun. 2008 22:14
jeg kører lige i øjeblikket med windows xp det er også fint nok men jeg har en af de sindsygeste gamer pc og kan ikke kører guitar hero 3 uden lag og når jeg spiller Call of Duty 4 går der 10 så går den i lag også siger den man skal trække det i noget dårligere grafik, tror i det er xp's skyld at det hele fungere så dårligt og mener i at jeg burde købe vista? min computers hardware : Intel Core2 Duo CPU E8200 @ 2.66GHz 4 g ram
Gravatar #2 - jeldtoft
16. jun. 2008 22:16
Grafikkort
Gravatar #3 - buch
16. jun. 2008 22:37
Du kan da aldrig få en hurtigere pc ved at installere et mere krævende system!

Opdater din grafikkort driver.

Men hvilket grafikkort har du enlig?
Gravatar #4 - alexcodgeak
17. jun. 2008 11:49
sorry NVIDIA GeForce 9800 GTX .




3 skrev:
Du kan da aldrig få en hurtigere pc ved at installere et mere krævende system!


Jamen hvis nu det system jeg har ikke får spillende til at fungere ordenligt?
Er det de 800 kroner værd og købe vista ?

på forhånd tak ;)
Gravatar #5 - rasmusv
17. jun. 2008 11:53
#4 Ja hvis du vil spille dx10-spil og det vil du sikkert gerne når du har et fint grafikkort.
Gravatar #6 - Jonasee
17. jun. 2008 11:57
#3

er ikke helt enig med dig, min bærbar køre hurtiger efter jeg har installert vista på den og vis noget af hardwarene køre beder i vista så kan det jo hjælpe at installer det.
Gravatar #7 - XorpiZ
17. jun. 2008 12:00
Det første jeg ville gøre var nok at opdatere min grafikkort-driver. Den der følger med grafikkortet er i bedste fald ringe.
Gravatar #8 - ajust
17. jun. 2008 12:10
Som de andre også siger, lyder det som om du ikke rigtigt har fået installeret dine drivere..
Gravatar #9 - alexcodgeak
17. jun. 2008 13:46
Jeg fik 2 cd'er med og så et spil , en eller anden cd der hedder Superb software library hvor der følger noget norten security 07 med, Corel snapfire plus SE 1.2 osv.
Også er der en cd hvor der står P5KPL-VM Graphics integrated motherboard, men mener vist den er installeret men kan prøve det, vil det ikke være bedst og installere den efter jeg har købt vista eller hvad?
Gravatar #10 - XorpiZ
17. jun. 2008 14:02
Nu bruger du forhåbentlig ikke det indbyggede grafikkort? Er du sikker på, du bruger det rigtige?
Gravatar #11 - holmen
17. jun. 2008 14:03
http://www.nvidia.com/object/winxp_175.16_whql.htm... <- Drivere fra nvidias hjemmeside, hent og installer dem.
Gravatar #12 - anden666
17. jun. 2008 14:06
Den nemmeste måde må da stadig være Google også "NVIDIA GeForce 9800 GTX newest drivers". Er meget sikker på du nok skal finde et site der kan dække dine behov hvad drivers angår. Kører selv med et NViDIA GeForce 7500 LE dx9, spiller Crysis, Kane&Lynch uden problemer det lagger måske lige i 10-20sec men så kører det altså bare. Men vælg helt sikkert Vista.
Gravatar #13 - alexcodgeak
17. jun. 2008 14:21
10 skrev:
Nu bruger du forhåbentlig ikke det indbyggede grafikkort? Er du sikker på, du bruger det rigtige?

Jamen jeg har bare fået installeret xp også tror jeg ikke der blev gjort mere, men jeg kan da godt hente den driver hvis det virker bedre :)
Gravatar #14 - XorpiZ
17. jun. 2008 14:24
Hvilket stik sidder skærmen i?

Og ja, det virker meget bedre, hvis du installerer driveren.. Den der følger med xp, kan ikke andet end at starte computeren op.
Gravatar #15 - Romkugle
18. jun. 2008 16:51
Det lyder som om du mangler at installere graffikdrivere, men ellers prøv at scan din Pc or Virus.. Men det er heller ikke umuligt at du har glemt at aktivere dit 9800 GTX, og stadig bruger et Evt. andet GPU..
Gravatar #16 - alexcodgeak
18. jun. 2008 19:25
jeg har scannet efter virus gør det nok 2 gange om dagen, og den er fri fra virus, men nu har jeg installeret den driver og nu virker det perfekt igen :D tak guys ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login