mboost-dp1

WinVista og kopi af Office


Gå til bund
Gravatar #1 - andeo
3. feb. 2008 08:39
Hej,

Har fået en office af en kammerat og vil gerne installerer det på en Vista maskine.

Kan den godt finde ud af det er en kopi efter jeg har installeret?
Gravatar #2 - Dreadnought
3. feb. 2008 08:43
Den skal vel nok aktiveres hos MS.
Gravatar #3 - andeo
3. feb. 2008 08:46
kan man undgå at registrere hos ms, som man kan på xp-maskinerne.
Gravatar #4 - 3214N
3. feb. 2008 13:19
Det må vi ikke svare på...
Gravatar #5 - Norrah
3. feb. 2008 13:41
#4 jo du må sgu da så.
Der er intet der forhindre dig i at svare ham.
Du må bare ikke fortælle ham hvordan.

Men svaret er: Ja. Det er tydeligvis muligt. ellers ville 3214N ikke svare på den måde.
Gravatar #6 - Saxov
3. feb. 2008 14:41
#1, Ja, du kan godt, men det er ikke lovligt, og derfor ikke noget vi kan eller vil hjælpe med at gøre.

Dette er ikke et hacker forum, og hvis du nu gerne vil have lige precist MS Office hvorfor så ikke bruge de 820 kr, det koster, hvis du er studerende, eller 1121 kr, hvis du vil have en standart udgave. ?

Hvis du ikke er interessseret i at betale for dit software, er der andre alternativer, Wordpad, eller Open Office... :)
Gravatar #7 - illishar
11. feb. 2008 16:19
Mmmm .... Wordpad :P

Jeg har hørt at MS Works er blevet gratis. (Med reklamer dog.)
Gravatar #8 - Happy-Cheese
17. feb. 2008 08:56
Du burde nok bare hente OpenOffice på [url=www.openoffice.org]openoffice.org[/url]
OpenOffice er en tro kopi af office og helt gratis... den virker optimalt, jeg har de faktisk selv.

Du skal bare huske at sætte den til at gemme i Microsoft's filtyper, for ellers kan du ikke bruge dine dokumenter med normaler office på en anden com :D
Gravatar #9 - izym
19. feb. 2008 17:29
#8 Jeg har prøvet med openOffice et par gange, og må desværre sige at jeg synes Office er bedre. Ikke det store der mangler, men det er stadig nok til, at jeg bruger Office i stedet.
Gravatar #10 - reefermadness2
19. feb. 2008 17:55
#9 - Ja hvis du ikke kan leve uden papirklipsen så må du jo punge ud med de små 1800kr en office licens koster :)
Gravatar #11 - izym
19. feb. 2008 19:39
#10 Det er jo nok ikke kun papirklipsen ;)
Gravatar #12 - sKIDROw
19. feb. 2008 19:46
Piratgruppen.org har et glimrende forum, hvor folk sikkert gladeligt hjælper med den slags. Newz vil helst ikke have beskidte fingre, hvorfor jeg godt forstår de ikke den slags emner her.
Gravatar #13 - reefermadness2
20. feb. 2008 10:35
#11 - Nej det regnede jeg også med... Men skal man bare bruge sin office pakke til at skrive nogle tekster, lave et budget på regneark og lave et par ppt slides så er openoffice mere end rigelig..

Desuden kan jeg kun anbefale openoffice til fysik afleveringer da dens formular opbygger er særdeles god!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login