mboost-dp1

Windows gået kold


Gå til bund
Gravatar #1 - pederj
24. jun. 2002 12:33
Er der nogen som kan hjælpe mig med dette her:
Jeg har jo lige fået et DVD drev og skulle have installeret en DVD afspiller til min computer. Jeg installerede DVD afspilleren fra min ATI CD der fulgte med til mit Radeon 7500 grafikkort. Jeg kom ved en fejl til at installere en gammel driver, og jeg installerede derefter min nyere driver som jeg havde til at lægge. Men efter jeg genstartede min computer blev skærmen bare sort når jeg kom ind i Windows. Er der nogen der ved hvad der kan være galt. Jeg valgte jo sådan en installering da jeg instalerede min DVD afspiller som bare installerede det hele. Kan det have noget med HydraVision at gøre? Jeg er helt på bar bund.
Gravatar #2 - Hektor
24. jun. 2002 12:58
#1 pederj:
Jeg vil skyde på, at det er blandingen af nye og gamle drivere. Hvis installeren ikke får ryddet ordentligt op, så giver det tit noget bøvl.

Prøv at starte i fejlsikret tilstand eller VGA-mode og afinstallér alle drivere.

Søg derefter efter filer med navnene "oem*.inf" (ligger i %system%inf i Windows 2000/Windows XP svjh) og slet dem (evt. flyt dem til en obskur mappe, hvis du er paranoid).

Derefter installerer du de nye drivere. Det burde hjælpe, og hvis det ikke gør, har du ikke nakket din Windows i forsøget på at fikse problemet.
Gravatar #3 - SnoTz
24. jun. 2002 13:08
JEG KAN IKKE HJÆLPE...

jeg så bare overskriften, troede der stod "gået guld"

sorry, dumhed er vel en undskyldning i sig selv
Gravatar #4 - pederj
24. jun. 2002 15:49
Tja.
Jeg skulle nok bare have ventet på min storebror. Han har fikset det nu, men tak alligevel.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login