mboost-dp1

Windows 7 Licens Pakke?


Gå til bund
Gravatar #1 - Imperial
22. feb. 2010 16:32
Hej Newz.

Kan man få en Windows 7 licens pakke med flere licenser i Danmark? Altså for eksempel 5 Licenser og så sparer man nogle penge?

Tak på forhånd :)
Gravatar #2 - dkbooster
22. feb. 2010 16:36
Nej - familie pakken som indeholder 3 licenser kan man ikke købe i Danmark.

Dog kan den købes i både Englang og Tyskland, men så må man leve med at sproget er enten tysk eller engelsk...
Gravatar #3 - JesperZ
22. feb. 2010 18:07
#2 Ja eller bare skifte sprogpakke :)
Gravatar #4 - Imperial
22. feb. 2010 18:20
dkbooster (2) skrev:
Nej - familie pakken som indeholder 3 licenser kan man ikke købe i Danmark.

Dog kan den købes i både Englang og Tyskland, men så må man leve med at sproget er enten tysk eller engelsk...


Det er da åndsvagt at man ikke kan købe en familie pakke her i Danmark. Det giver ihvertfald ikke mening for mig.

Men tak for info.

Er der så nogen som kender en god tysk forhandler som jeg kan købe ved, eller hjemmeside? Jeg har aldrig købt fra hverken Tyskland eller England :s
Men nogen som kender en god hjemmeside ?

EDIT:
Jeg bor ikke så længt væk fra den tyske grænse, så hvis nogen evt. kender en butik tæt på grænsen, som sælger disse familie pakker ville jeg være glad for et link eller en adresse :)
Gravatar #5 - Tumleren
22. feb. 2010 22:17
Man kan ikke skifte sprog på familiepakkerne - De er Home Premium, og det er kun i Ultimate du kan skifte sprog.
Så hvis du køber dem i Tyskland er de tyske, og det må du leve med.
Gravatar #6 - Listesen
22. feb. 2010 22:26
Som #5 siger kan du ikke skifte sprog i Home Premium. Dog findes der forskellige "hacks" som kan ændre sproget alligevel. Om det virker og om det er tilfredsstillende ved jeg dog ikke.
For det første kan du slipstreame sprogpakken ind i installationen, eller også kan du bruge et program der hedder Vistalizator, som kan ændre det for dig.

Ellers kan du vælge at downloade Windows 7 installationen på dansk, og så bruge din nyindkøbte key under installationen og til at aktivere med. Jeg skal ikke kunne sige dig om det er lovligt eller ej, men jeg ser intet forkert i det, da du har købt og betalt for produktet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login