mboost-dp1

Win 98 internet sharing


Gå til bund
Gravatar #1 - hundeboll
9. jul. 2002 14:42
Jeg er "IT-supporter" for nogle venner. De har to computere og ISDN, som skal deles på dem begge. Først fik jeg det til at virke med Win98 på begge maskiner og InternetShare (Dertil egnet program). Men senere installerede de XP på den nyeste af computerne og derefter har det ikke fungeret.
Den ældste computer er en 133 MHz med 64 MB Ram, så jeg overvejer lidt om det er værd at forsøge med Win2000. En løsning med Win98 ville dog være at foretrække.

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Gravatar #2 - Gruesome
9. jul. 2002 17:59
Brug internet sharing i Windows XP... virker fint her (temporert til min server kommer op og stå). Det eneste program jeg lige kunne få til at virke, der var problemer med alle andre. Thumbs up Microsoft :D
Gravatar #3 - west
12. jul. 2002 12:24
XP på en 133MHz/64MB?

hihi
Gravatar #4 - BurningShadow
12. jul. 2002 12:29
#3
Nej han skrev at der var XP på den NYESTE.
Og 133/64 var den ÆLDSTE
Gravatar #5 - west
12. jul. 2002 12:35
"Den ældste computer er en 133 MHz med 64 MB Ram, så jeg overvejer lidt om det er værd at forsøge med Win2000."
<STRONG>Error: Ambigous command</STRONG><STRONG></STRONG>
<STRONG></STRONG>
Kan være jeg bare misforstod så
sorry :)
Gravatar #6 - hundeboll
21. jul. 2002 02:55
Nå, nu har fået løst det.
Jeg opdagede at modemet havde en usb-udgang, så vi købte et 10 meter USB-A/B kabel. Så kunnne jeg bruge USB til den nye og seriel til den gamle. De kan bare ikke surfe samtidig, men de skal tilgængeld ikke tænde for dem begge, for at surfe på den ene.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login