mboost-dp1

Visual Studio 2008


Gå til bund
Gravatar #1 - slemmebirk
28. feb. 2008 15:35
Jeg har netop formateret min computer og reinstalleret Visual Studio 2008, problemet er at jeg ikke kan debugge mine webapplikationer længere.. når jeg trykker F5 åbner den browseren som den plejer, skriver nede i hjørnet at ASP.NET Development server kører... men når siden så er loaded skriver den bare "Internet Explorer kan ikke vise websiden."

Jeg har prøvet med et projekt jeg kørte i inden jeg formaterede computeren og har også prøvet at oprette en ny webside og forsøge at køre den.

Har også haft fjernet programmet og installeret det igen, lige lidt hjælper det.. Nogen der har den fjerneste idé om hvad fanden der kan være i vejen, det skal på forhånd siges at jeg bruger samme styresystem nu som før jeg formaterede.
Gravatar #2 - holmen
28. feb. 2008 16:30
Kan det være et browser problem? Evt. nogle plugins du ikke har installeret efter formatteringen?
Gravatar #3 - slemmebirk
28. feb. 2008 17:01
#2 tror det ikke, har ingen plugins haft i min browser førhen
Gravatar #4 - slemmebirk
28. feb. 2008 17:35
okay nu er jeg virkelig blank.. installerede Firefox for lige at tjekke om det skulle virke, så tog jeg url'en til development serveren pastede over i firefox og det virkede med det samme, så #2 må have ret i at det er et browser problem.. men hvad fanden kan der være i vejen?
Gravatar #5 - slemmebirk
28. feb. 2008 19:24
Har fundet en lidt alternativ løsning men det virker, istedet for at skrive url som den er standard http://localhost:59537/Default.aspx, skal jeg bare skrive http://127.0.0.1:59537/Default.aspx
Gravatar #6 - zin
28. feb. 2008 19:27
#slemmebirk: Måske skal der opdateres? Ellers kan du jo prøve at installere IETab til Firefox, og forsøge at benytte den til, i Firefox at åbne siden.
Det virker stærkt besynderligt at IE ikke vil acceptere at localhost = 127.0.0.1...
Gravatar #7 - arne_v
28. feb. 2008 19:30
#5

Hvad indeholder din
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts ?
Gravatar #8 - slemmebirk
28. feb. 2008 19:52
#6, ja det virker meget underligt især fordi jeg ikke har pillet ved noget som helst.

#7 det var os umiddelbart det eneste jeg kunne komme i tanker om kunne være galt, men så vidt jeg kan se, ser den rigtig ud :|

127.0.0.1 localhost
::1 localhost
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login