mboost-dp1

vista problemer


Gå til bund
Gravatar #1 - Mutatis
21. sep. 2008 19:38
Hej derude.
Jeg har lige købt mig en ny Acer Aspire 7720G, lækker sag, med Vista ultimate "tataaa" så skulle lykken være gjort.
Jeg har nu siddet i 2-3 dage og kæmpet for at få det skide lort til at fungere rigtig. Jeg er så tosset over at man sælger et styre system så ringe at folk får grå hård i hovedet.
Og overvejer at formater og indsætte XP i stedet for, kunne det være en god ide.... eller er der nogen der kan fortælle mig, at vista bare lige skal have en overhaling af et eller andet og så kører det perfekt som XP.... har opdateret med SP1 til vista..... ( det hjælper ikke)

kampen fortsætter..
Gravatar #2 - 3214N
21. sep. 2008 19:50
Du fortæller en hel masse, og så alligevel ingenting... Hvad er det for et problem du oplever?
Gravatar #3 - BurningShadow
21. sep. 2008 22:28
#1

En af mine kollegaer har lige opgraderet fra Vista til XP, og har bestemt ingen planer om at vende tilbage igen.

Jeg tror sådanset bare man skal vælge at se Vista, lidt på samme måde som WinME; Bare noget der slap ud, og som skal ignoreres.
Gravatar #4 - trylleklovn
21. sep. 2008 22:31
Underligt, han laver et indlæg for derefter at slette sin bruger.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login