mboost-dp1

Vista og alle dens tjek?


Gå til bund
Gravatar #1 - Mikkri
24. feb. 2008 20:54
Hej

Vista... kernen til at blive sindsyg, men ser godt princip i alle deres spørgerunder, men til os der ikke lige har brug for at sidde med Vista som om det var "hvem vil være millionær" værten, som hele tiden spørger "er du nu helt sikker".
anyway - er der en måde man kan ændre alt det med administrator rettigheder og måske deaktivere alle de spørgevinduer den kommer med hver gang man nærmest bare rør musen?

synes jeg har hørt det skulle være muligt, men hvor præcis? :)

håber i kan hjælpe...
Gravatar #2 - hgul
24. feb. 2008 21:06
Du kan deaktivere UAC.

Link
Gravatar #3 - Happy-Cheese
24. feb. 2008 21:09
hvordan?.....
Gravatar #4 - Happy-Cheese
24. feb. 2008 21:10
ARHHH Pis nu gjorde jeg det igen jeg overså dit link :( undskyld
Gravatar #5 - hgul
24. feb. 2008 21:13
#3 Og selvom der ikke havde været et link, så har du vel forhåbentlig hørt om Google?

Man kan komme langt med at søge på "deaktivere UAC" ;-)
Gravatar #6 - Happy-Cheese
24. feb. 2008 21:32
Heh... ja okay jeg har faktisk hørt om Google engang :D
Gravatar #7 - Bornslippy
24. feb. 2008 23:06
Start Menu > Tryk på dit billede i toppen > Hedder nok noget lamt på dansk såsom "Bruger Konto Kontrol" eller du kan være heldig at der står "UAC"....

Anyway bare slå den fra og genstart.
Gravatar #8 - Xill
24. feb. 2008 23:13
om ikke andet laver de lidt om på det med SP1, så en administrator ikke modtager advarselboksen om at der kommer en advarselsboks ..

jeg har lidt på fornemmelsen at mange er enige med mig om at det primært at det at der kommer 2 bokse der er problematisk ..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login