mboost-dp1

Unblock-us + Netflix + XboxLIVE US


Gå til bund
Gravatar #1 - Xzebetz
9. nov. 2011 21:31
Har oprettet denne tråd på et andet forum, men håber på hjælp her fra også:

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg læste herinde et tip omkring hvordan man kan se netflix på sit Apple TV/Xbox360.

Da jeg har en Xbox360 tænkte jeg det lød interessant. Jeg oprettede en US account på LIVE og forsøgte mig med Netflix og Hulu. Virkede ikke... Læste lidt videre og kunne se jeg skulle bruge unblock-us. Fint, hentede det og installerede det. Bum! så virkede det. Legede lidt rundt, men kunne ikke få ESPN til at virke. Ligegyldigt tænkte jeg, da jeg blot skulle se film og serier. Har så set det de sidste par uger, men fik lyst til at tjekke Zune Video ud og kunne se en masse film (mod betaling med MS Point), som jeg ikke havde set endnu og ikke er udkommet i DK.

Ind at købe US point på nettet og redeem dem. Virkede fint. Ind og se filmen og bum! Følgende meddelelse:

This item isn't for sale in your region.

What tænkte jeg. Jeg har jo unblock-us og alt det. Ind og google og forsøgte også at tjekke "What is my IP" og den kan se at jeg er i DK på min IP. Hvordan kan dette lade sig gøre?? Skjuler
Gravatar #2 - Slettet Bruger [1344022138]
10. nov. 2011 08:33
Unblock-US bruger noget DNS-dimmer, det er ikke en proxy, så du får ikke en tunnel til at andet sted.

Jeg ved ikke rigtigt noget om det, men jeg bruger det også og det virker rigtig godt. :)

Men, alt i alt, så ændre den din DNS, ikke din IP.
Gravatar #3 - Xzebetz
10. nov. 2011 08:41
Tak for svaret. Men er der ikke en måde hvorpå jeg kan skjule min IP?
Gravatar #4 - D_V
10. nov. 2011 08:47
#3

Jo, du kan få en tunnel/proxy i US.. men for at du kan bruge den til netflix, koster den penge.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login