mboost-dp1

Spil i Vista - Driver problmer??


Gå til bund
Gravatar #1 - varda
21. feb. 2008 08:28
Hej Newz!

Har nu endelig fået min nye pc. Med Vista 64bit. Og det er også rigtigt lækkert når man får kæmpet sig igennem indstillinger osv.
Dog har jeg nogle små problemer.
Kan død og pine ikke få Age of Empires III til at virke. Selv med nyeste patch.
World of Warcraft køre perfekt.
Crysis kan kun køre i direct 9?? Skulle det ikke understøtte 10.1?? Har muligheden for det men når det loader banen inde i selve spillet crasher min nye baby:) Skal dog siges det kun er demoen.
Har nyeste driver til grafikkort. Nogle der har et par ideer (andet end at smide Vista på hylden;))
Gravatar #2 - Cugel
21. feb. 2008 08:53
nu kan jeg ikke lige 100% huske om Age of Empires III køre som et full screen dos vindue for hvis det er tilfældet skal du bruge dosbox da vista ik som standard har en full screen dos men kun en lille cmd til komando'er
Gravatar #3 - NioBe
21. feb. 2008 09:15
Hmm prøv at sætte en kompatibilitet på spillet?!

Hjøreklik på dit spil ikon > Vælg Egenskaber > Vælg fanen Kompatibilitet.

Hvis du ikke lige anede hvor man gjorte det henne af... ;-)
Gravatar #4 - Cugel
21. feb. 2008 09:19
#3
for at være ærlig har jeg aldrig nogen sinde prøvet at den funktion fik noget til at virker.. hverken på vista eller xp.. men måske bare mig der har været uheldig
Gravatar #5 - varda
21. feb. 2008 09:40
Jeg prøver:) Og vende ligetilbage med hvad der så sker.. Om ikke andet så for at få bekræftet at bare lidt i Vista virker;)
Gravatar #6 - NioBe
21. feb. 2008 09:44
#4
Den har virket for mig i nogle ting. Havde et gammelt program som ikke ville installeres ind da jeg havde vista, jeg satte kompatibiliteten ned til XP og vupti! Så virkede det sQ!!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login