mboost-dp1

Skal man skifte til win 10, hvis...!?!?


Gå til bund
Gravatar #1 - Qw_freak
17. aug. 2015 09:34
Jeg kender en der har hørt fra sin mosters arbejdskollega som har en niece der arbejder i Paris hvor en gadefejer måske/måske ikke har en uægte kopi af win 7 Ultimate installeret, samme person har dog en ægte license nøgle til win 7 Pro.

Hvordan vil det gå gadefejeren hvis han vælger at trykke på "opdater til Win 10" knappen????
Gravatar #2 - Slettet Bruger [1809283838]
17. aug. 2015 09:45
Qw_freak (1) skrev:
Jeg kender en der har hørt fra sin mosters arbejdskollega som har en niece der arbejder i Paris hvor en gadefejer måske/måske ikke har en uægte kopi af win 7 Ultimate installeret, samme person har dog en ægte license nøgle til win 7 Pro.

Hvordan vil det gå gadefejeren hvis han vælger at trykke på "opdater til Win 10" knappen????


Gadefejeren vil have en ligeledes ulovlig kopi af Windows 10.
Gravatar #3 - Qw_freak
17. aug. 2015 09:52
IT-ekspert Yvossen (2) skrev:


Gadefejeren vil have en ligeledes ulovlig kopi af Windows 10.

Og den stakkels uheldige, aldeles hypotetiske, mand/kvinde kan ikke rette sin licens til så det er den ægte bnøgler der bruges...!?

Edit
Spørgsmålet er selvfølgelig FULDSTÆNDIGT hypotetisk og afspejler på ingen måde virkeligheden på et Thailands bordel.!!!!!!
Gravatar #4 - Chucara
17. aug. 2015 10:15
Gadefejeren kan ændre sig nøgle til den lovlige Windows 7 Pro på sin maskine, opgradere, og dermed have en ægte/lovlig Windows 10.
Gravatar #5 - kinaholm
17. aug. 2015 10:17
#4 men kan han nu det, når han nu har installeret en Ultimate version og ikke en Pro version, som hans nøgle passer til?

Ellers kan denne hypotetiske person jo altid bare hente en activator til Windows 10. Det virker i al fald til Enterprise versionen, har jeg hørt..
Gravatar #6 - Qw_freak
17. aug. 2015 11:51
kinaholm (5) skrev:
#4 men kan han nu det, når han nu har installeret en Ultimate version og ikke en Pro version, som hans nøgle passer til?

Det er jo lige præcist her min bekymring for den stakkels gadefejer ligger...

kinaholm (5) skrev:
Ellers kan denne hypotetiske person jo altid bare hente en activator til Windows 10. Det virker i al fald til Enterprise versionen, har jeg hørt

Hvilken activator har du hørt der virker?
Gravatar #7 - Chewy
17. aug. 2015 12:24
Hvis gadefejeren er ligeglad med lovligheden af hans installation, men bare gerne vil have en aktiveret win 10.
Så skal han bare go ahead...
Han vil ende med en ulovlig, men aktiveret win 10...
Gravatar #8 - kinaholm
17. aug. 2015 18:56
#6 Microsoft Toolkit, som både kan aktivere Office og Windows... Siger rygterne..
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login