mboost-dp1

PS3 top 10


Gå til bund
Gravatar #1 - Deternal
26. nov. 2007 22:03
Hej,

Jeg vil bare lige prøve at formulere min top 10 ønske seddel for spil til min PS3, så kan i andre jo komme med jeres besyv hvis i vil.
Nuværende og kommende spil er finno.

Eternal Sonata
Uncharted: Drakes Fortune
Ratchet og Clank: ToD
Littlebigplanet
Elder Scrolls IV: Oblivion
Ridge Racer 7
Wipeout Pulse
Folklore
Bladestorm: The Hundred Years War
Virtua Tennis 3
Gravatar #2 - RedCalf
26. nov. 2007 23:05
Assassin's Creed
Gravatar #3 - Norrah
27. nov. 2007 07:38
Ville gerne ha' Assassins creed.
Men er lidt nervøs efter jeg modtag følgende sms:
sådan der... Så er det bevist at en sixaxis-controller kan knækkes i vrede over man sider fast i assassins creed!

Tror vidst jeg skal lade være med at spille det indtil min u kontrollerede vredes udbrud er under kontrol.

Men det enlige spil som får mig til at købe en ps3 til den tid. Er Final Fantasy XIII serien.
Glem FFXI
Den rigtige final fantasy serie, er ikke et MMORPG, og kommer kun til at køre på ps3's white engine.
Gravatar #4 - Jonasee
27. nov. 2007 08:14
#3

helt klarte også en af de største grunde til jeg købt min ps3, Final Fantasy XIII + efter fløger
Gravatar #5 - fidomuh
27. nov. 2007 08:19
#3
OT:
... Sidder fast? o.O

Spillet er da saa nemt at man tror det er loegn :(

Jeg har endnu ikke oplevet noget som helst sted man kunne sidde fast, ej heller har jeg oplevet at have problemer med at draebe uendelige maengder af guards og templars :(

Naar foerst man har counter-attack og counter-grab, saa er man uovervindelig hvis man har bare lidt faerdigheder med et joypad..
Det er ret trist og endnu mere trist at spillet er saa nemt og simpelt at gennemfoere..
Det eneste besvaerlige jeg har oplevet indtil videre, er at pick pockete random folk naar vagterne er search efter en, men selv der saa draeber man bare alle vagter i omraadet, saa er det nemt nok .. -.-

FFXIII er min hovedaarsag til at koebe en PS3, ioevrigt :)
Gravatar #6 - Deternal
27. nov. 2007 12:40
Nu var det jo en top 10 - så noget måtte jo skæres væk.

FF XII er jo også interessant - og når jeg har spillet det, så kan det da godt være at en fremtidig FF XIII sparker noget andet ud.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login