mboost-dp1

Problmer med LAN


Gå til bund
Gravatar #1 - kokuz92
5. maj 2011 12:37
Hej Newz

Mig og et par venner besluttede os at vi ville begynde at spille TF2 igen. så vi gik ind på steam og hentede spillet efter vi var færdig sad vi alle samlet og da vi skulle til at spille kunne vi ikke se hinandens Lan servere og det er kun i TF2 det skete hvis vi vil spille COD eller et andet spil virkede det uden problemer men på TF2 sker der intet.

Hjælp....
Gravatar #3 - kokuz92
5. maj 2011 13:43
Tak for det men det virker desværre ikke.
Gravatar #4 - Bundy
5. maj 2011 13:44
Det er et rimeligt useless råd det der, holmen. Det gør bare at kun klienter fra samme C class net kan joine serveren, så vidt jeg husker.
Gravatar #5 - holmen
5. maj 2011 14:36
#4 Aner ikke om det virker, eller noget, men det var første hit på google og med de sparsomme informationer fra #1, så er det jo ikke nemt at bestemme fejlen.
Gravatar #6 - kokuz92
5. maj 2011 15:20
Jeg ved jo ikke hvad jeg mere kan fortælle jer ????
Gravatar #7 - holmen
5. maj 2011 15:40
#6 Har alle sammen samme version af spillet (samme patch version)?

Måske en mulig løsning:

http://forums.srcds.com/viewtopic/5439

Den information du giver i #1, er kun nok hvis man selv har haft samme problem, så for alle andre er det svært at hjælpe, fordi den eneste information du giver, er at COD virker over LAN, men TF2 ikke gør - så har man altså ikke meget at gå efter.
Gravatar #8 - reefermadness  
5. maj 2011 15:56
Har du prøvet at connecte til serveren via console?

Har før oplevet at serverbrowseren ikke virker ordentligt på LAN i steam spil...
Gravatar #9 - kokuz92
5. maj 2011 16:23
#7 vi alle sammen har sammen version og den nyeste patch til spillet vi kan godt spille på online baner min vi kan ikke selv lave baner og spille sammen der.

#8 Ja vi har prøvet conlose men det gav sammen svar
Gravatar #10 - Bundy
6. maj 2011 09:58
Disable windows firewall, især på hosten?
Gravatar #11 - reefermadness  
6. maj 2011 10:22
#9 - Er det et lille hjemmenetværk, eller prøver i at spille på en skole / arbejdsplads eller lign.?
Gravatar #12 - Colapusheren
6. maj 2011 11:04
Firewall er også mit bud. Måske har I krydset noget forkert af i steam's "Server filter".
Gravatar #13 - Chewy
6. maj 2011 18:00
Hvilke indstillinger er der mulighed for at lege med når man sætter en MPserver op via TF2s menu system?
Og hvorledes har i defineret de indstillinger?

Har i kigget på om der findes 3. parts programmer til at køre serveren med. Det kan være at de giver mulighed for konfigurering der kan afhjælpe jeres problem....
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login