mboost-dp1

Ordentlig musikafspiller til Android


Gå til bund
Gravatar #1 - BurningShadow
18. maj 2014 15:13
Jeg er rigtig rigtig træt af den afspiller der følger med min lille Samsung, og de afspillere jeg ellers har prøvet. Er der nogen der kender en simpel afspiller, hvor jeg kan bede den om at afpille alt indhold i en bestemt mappe, og så gør den dét? Jeg er så sindssyg træt af alle de skide afspillere der bare finder alt musik på telefonen, og så inddeler der efter kunstner, album, osv, i stedet for at acceptere at jeg godt kan have en blandet mappe jeg ønsker at høre.
Lidt ligesom man i VLC kan være at åbne en mappe...

Det gør ikke noget at den koster lidt, men jeg skal kunne afprøve den gratis, for at være helt sikker på at den gør som den skal.
Gravatar #2 - markjensen
18. maj 2014 15:31
Er det ikke det playlist-funktioner er til?
Gravatar #3 - BurningShadow
18. maj 2014 16:03
Se, nu er det så, at det begynder at blive pinligt... Jeg checkede jo lige dit forslag, hvorved jeg opdagede, at den afspiller jeg har mugget over i samlet set to år efterhånden, faktisk godt kan gøre det jeg vil have den til...
Menubaren kan faktisk scrolle, og der "gemmer" sig to ekstra muligheder, hvoraf den ene er... "Mapper"...
Gravatar #4 - Chewy
18. maj 2014 16:34
Ellers så tjek Winamp...
Gravatar #5 - nielsbuus
18. maj 2014 16:50
Inden jeg fik Spotify abonnement brugte jeg en app som hedder poweramp, http://powerampapp.com/

Den synes jeg var god. Så vidt jeg husker var der også mulighed for at navigere efter mapper i denne.
Gravatar #6 - Snoop
19. maj 2014 03:20
#3: Hvilken afspiller bruger du?
Gravatar #7 - BurningShadow
19. maj 2014 04:16
#6

Det er et godt spørgsmål, for den identificeres ikke på en helt gennemskuelig måde. Kun som "Musikafspiller Version 5.0.5", men det er den der følger med de små Samsung telefoner som standard.
Gravatar #8 - Ravensholt
19. maj 2014 12:06
Power AMP eller PlayerPro, er mine favoritter.
Alternativt, hvis man godt kan lide Zune/Windows Phone UI, så kan jeg anbefale UberMusic.

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login