mboost-dp1

NetStumbler alternativ


Gå til bund
Gravatar #1 - XERXES
27. aug. 2010 01:26
Jeg leder efter et alternativ til NetStumbler, da det mit trådløse netværkskort ikke understøttes af NetStumbler. Det skal kunne køre under Windows 7, så byd løs :)
Gravatar #2 - Chewy
27. aug. 2010 02:10
Afhængig af hvad du skal bruge det til. Så kan du kigge på Inssider fra Metageek.
Gravatar #3 - XERXES
27. aug. 2010 02:36
Jeg skal bruge det til at finde den mest optimale kanal til min router, så jeg kan få det bedste signal. Lige pt. her kl. 4:33 kan jeg via Windows se 27 aktive forbindelser, og i dag timerne er der endnu flere.
Gravatar #4 - gentox
27. aug. 2010 03:45
#3
Hvis du er i den heldige situation at eje en Android baseret telefon, så er der et lignende app til den, der meget let kan fortælle dig netop det du har brug for her. :)
Og hvis ikke, så har du måske en ven der har en?

Er klar over at det ikke er det du spørger efter, men vil alligevel lige nævne det, da det er et super godt værktøj.

Wifi Analyzer hedder det.
Gravatar #5 - Chewy
27. aug. 2010 18:30
Så er Inssider lige programmet for dig..
Gravatar #6 - XERXES
27. aug. 2010 23:13
Chewy (5) skrev:
Så er Inssider lige programmet for dig..


Yes, det fungerer okay jeg fandt 65 aktive forbindelser med det og det var hovedsageligt kanal 1, 6 og 11 de brugte. Så tak.

gentox (4) skrev:
#3
Hvis du er i den heldige situation at eje en Android baseret telefon, så er der et lignende app til den, der meget let kan fortælle dig netop det du har brug for her. :)
Og hvis ikke, så har du måske en ven der har en?

Er klar over at det ikke er det du spørger efter, men vil alligevel lige nævne det, da det er et super godt værktøj.

Wifi Analyzer hedder det.


Ja, men jeg desværre kender ikke nogen med en Android telefon.
Gravatar #7 - themuss
28. aug. 2010 01:12
Extreme.ken (6) skrev:
ovedsageligt kanal 1, 6 og 11 de brugte
Sjovt nok. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login