mboost-dp1

MSN fejl 8007245


Gå til bund
Gravatar #1 - stevns
19. aug. 2008 14:39
Når jeg prøver at logge på MSN på gymnasiet (ved godt man ikke må xD), får jeg fejlkode 80072745 hver gang. Har så googlet lidt rundt, men har ikke kunne finde ud af andet end at det er en fejl med firewall og/eller router. Har prøvet alt synes jeg, geninstalere MSN, deaktivere firewall, og geninsalerede også XP, da det alligevel skulle gøres, men der er ikke noget at det, der har ændret noget. Og det underlige, alle andre fra min klasse kan sakkens få det til at virke. Det skal måske lige siges at jeg bruger NOD32 (den version hvor der også er firewall med) og der benyttes en proxy-server på gym. Alle andre ting virker over nettet, ud over de ting som der er blokeret for, så som p2p osv. osv. Og hjemme er der intet problem.

Ville høre om der var nogen af jer der vidste hvordan det kunne løses?

Har også prøvet med Trillian : )

På forhånd tak : D
Gravatar #2 - milandt
19. aug. 2008 14:59
Siden man nu ikke må benytte msn på jeres skole, kunne det så ikke tænkes at der helt tilsigtet var blokeret for msn i skolens firewall?

Du kan evt prøve med http://webmessenger.msn.com/
Gravatar #3 - stevns
19. aug. 2008 15:03
#2 Nej, mange andre fra min klasse/paralell klasser kan sakkens komme på. Og det virkede hele 1.g for mig : )

Men ellers mange tak : )
Gravatar #4 - siliankaas
19. aug. 2008 15:12
#3
Kunne du så ikke spørge en af dem?
Gravatar #5 - stevns
19. aug. 2008 15:32
#4 Har jeg gjort, men vi har ikke kunne finde ud af hvad problemet er, ud over forskellen er at dem der kan få det til at virke enten kører med NOD32 v.2 eller noget andet : )

Men har lige fundet ud af det muligvis er NOD32 v.3 der er skyld i det hele, har lagt mærke til at mange der har dte problem kører med den version. Det lyder underligt, men tror ikke den vil åbne for porten, når det hele går igennem en proxy-server. Ellers kan jeg på ingen måde se hvad fejlen skal være.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login