mboost-dp1

Mozilla browsing


Gå til bund
Gravatar #1 - Gruesome
10. jun. 2002 04:33
Hmm. Er det muligt at få smart browsing som i det glimragende program Opera? Nu tænker jeg på den specielle måde at browse på med mouse only, lidt ligesom i "Black & White", i sin Mozilla 1.0? Ved ikke om det allerede er indbygget i den eller om der er plugins til den som kan hjælpe en lidt. Jeg må indrømme efter at ha' leget lidt med Mozilla er jeg blevet godt forelsket. Det eneste jeg mangler det er bare nogen mindre knapper, men det burde jo være til at finde et theme der passer til ens smag... Håber der er nogen der har noget respons om emnet da det er det eneste der holder mig fra at skifte helt!

[EDIT]
Hvis der nu var andre spændende/smarte ting som I er faldet over ville det da sikkert oxo være god læsning her...Det gælder om at lære sin browser at kende og blive "venner" med den. Og så at den er cross platform er jo bare et kæmpe +
[/EDIT]
Gravatar #2 - PlattFuss6.7
10. jun. 2002 06:07
mouse gestures til Mozilla. Det kan installeres fra http://www.mozilla.org/start/1.0/addons.html

virker bare ikke optimalt som i opera :(
Gravatar #3 - Gruesome
10. jun. 2002 06:17
Ok, tak for posten :D
Gravatar #4 - PlattFuss6.7
10. jun. 2002 06:42
NP :)
Gravatar #5 - Gruesome
10. jun. 2002 06:50
jammen det virker jo udemærket når man lige får ændret den til at bruge højre musetast i stedet ;) Men hvis der er andre der har tips og råd til at få det hele til at køre mere smooth ville det da være rart. Bla kan man så ikke få alle vinduer til at åbne i Tab's? Synes det lægger op til at man kan, har bare ikke lige fundet den rigtigt knap endnu.
Gravatar #6 - DOMMER
10. jun. 2002 07:34
Er det kun mig, der synes, at Mozilla er sløvere end Opera??
Hentede Mozilla, da den kom i vers. 1.0 og har brugt den lidt nu.
Tror dog stadig jeg holder mig til Opera...er nu hurtigere efter min mening.

Denne post er dog skrevet i Mozilla... :D
Gravatar #7 - Gruesome
10. jun. 2002 07:52
Jeg synes oxo at Opera har en lille fordel i hastighed, men det er næsten så lidt at jeg er villig til at skifte. En anden ting jeg ikke helt forstår det er når man retter i et indlæg så kommer der nogen gange nogen spændende 's ind...
Gravatar #8 - PlattFuss6.7
10. jun. 2002 07:54
BTW Gruesome hvor ændrer du så den skal bruge højre musseknap??
Gravatar #9 - DOMMER
10. jun. 2002 08:01
#7 - Gruesome:

Fandt jeg også ud af, og blev derfor nødt til at rette igen... :)
Har dog kun prøvet det i Mozilla og ikke i Opera.
Gravatar #10 - Gruesome
10. jun. 2002 08:15
Platfuss, du går ind i Edit/Preferences/Advanced/Mouse Gestures :D Kiggede lige lidt på deres hoved side for at finde den...Utroligt belastende at det var på venstre museknap imo. Nu virker det som i opera (bortset fra newz.dk tingen)
Gravatar #11 - PlattFuss6.7
10. jun. 2002 08:18
Gruesome

Mange tak den havde jeg ikke lige set.
Gravatar #12 - Gruesome
10. jun. 2002 08:25
Overså helt at jeg havde fået den installeret til at starte med. Så kunne jeg bare ikke forstå at jeg blev ved med at ryge frem og tilbage imellem hjemmesider når jeg sad og markerede det txt jeg sad og læste :) Så gik tandhjulene jo igang da rotterne begyndte at bevæge sig lidt på loftet :)
Gravatar #13 - annoia
10. jun. 2002 09:15
Gruesome - Se under Preferences/navigator/tabbed browsing

Der kan du vælge hvordan du vil åbne alt i tabs :)

Nu vil jeg bare kunne vælge imellem dem via keyboard shortcuts.
Gravatar #14 - DarkBorg
10. jun. 2002 11:28
jeg er også blevet vild med mozilla har kørt med den i et godt stykke tid nu. og der er ikke de store problemer.

Det skal lige siges at jeg ofte bruger mac og her mener jeg at mozilla er et af de aller bedste alternativer.
IE til mac heh er omtrent så stabil som win95 LOL.
Crasher for et godt ord og en hjemmeside.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login