mboost-dp1

Mandatory profiles i XP


Gå til bund
Gravatar #1 - tgr
25. jan. 2008 06:54
Hej newz.dk,

Jeg har forsøgt at oprette en mandatory profile i XP, men det lykkes ikke rigtigt og jeg har virkelig brugt hele dagen i går på google, men det ser ikke ud som om der er nogle der har en reel løsning.

Det skal siges, at det er på en lokal maskine som ikke er i et domæne eller skal have tilgang til en server på nogen måde, så der ligger udfordringen, for det er ingen problemer at lave det i Server 2k3.

Nogle af jer der har en løsning, eller er det rigtigt hvad jeg læste i et forum at det ikke er muligt siden en patch for et år siden cirka?

Håber I kan hjælpe :)
Gravatar #2 - 3214N
25. jan. 2008 11:32
ved mandatory profile, mener du så en profil hvor ændringer ikke bliver gemt når brugeren logger ud?

Har du prøvet denne og peget ned lokalt istedet for på en server?

/3214n.
Gravatar #3 - tgr
25. jan. 2008 11:41
#2 ja, jeg har sågar prøvet at kopiere den pågældende profil et andet sted hen og give NTFS-rettigheder som "authenticated users". Har også prøvet at skrivebeskytte mappen, men jeg tror lidt det måske hænger sammen med at den mandatoryprofile er administrator og derfor har tilgang til at - selvom den er omdøbt til .man.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login