mboost-dp1

Login i stykker


Gå til bund
Gravatar #1 - simonhh
7. okt. 2008 17:07
Hej til alle

Jeg står med et mindre problem på min pc, hvor jeg ikke kan komme videre end til mit xp login. Da kan jeg hverken klikke på min bruger så jeg kan skrive mit password, heller ikke gæstebrugeren mm. Er der nogen der evt. har en idé, hvorfor dette kan være?

På forhånd tak
Gravatar #2 - Jakob Jakobsen
7. okt. 2008 17:37
Reagerer computeren på musen eller tastaturet?
Hvis ikke, har jeg været ude for et par gange at driverne til mus og tastatur er "gået i stykker".
Prøv at tilslutte et andet tastatur og en anden mus, hvorefter du kan fjerne og geninstallere driveren.
Gravatar #3 - simonhh
7. okt. 2008 17:42
#2 Musen reagerer, men XP reagerer ikke når jeg klikker på den... Men sjovt nok, så fungerer tastaturet ikke, når jeg prøver at få den ind i sikkerhedsmode...
Gravatar #4 - Niklas H
7. okt. 2008 17:54
Når der ikke er nogen bruger logget ind, så tryk Ctrl + Alt + Del x2 (altså to gange). Så går den væk fra normal loginscreen og går over til en boks hvor du manuelt kan skrive brugernavn og password. Prøv der.
Gravatar #5 - simonhh
7. okt. 2008 18:28
#4 Tak for den. Det vil jeg prøve imorgen (pc'en står hos en kammerat)... Men hvis dette ikke hjælper, hvad vil der ellers være af muligheder da?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login