mboost-dp1

kan ikke spille call of duty 4 :/!


Gå til bund
Gravatar #1 - memorex
2. jan. 2008 17:31
hej.
jeg har et problem..! jeg kan ikke spille call of duty 4 multiplayer. når jeg trykker kommer der en boks frem hvor der står : iw3mp.exe er holdt op med at fungere.. og så lukker den ned?! hvad kan jeg gøre..

ps. jeg har vista..

tak.
Gravatar #2 - cazotaro
2. jan. 2008 17:43
prøvet den "repair" funktion der måske er når du vælger geninstaller, eller deromkring?

virkede somregel med WoW når man var kommet til at slette en eller anden vigtig fil :b
Gravatar #3 - memorex
2. jan. 2008 17:57
hvor finder jeg repair?

når jeg sætter cs'en i kommer der følgene frem:

ingleplayer
multiplayer
uinstall
extras
links
suport
quit..
Gravatar #4 - cazotaro
2. jan. 2008 17:59
måske under uninstall, har set nogle spil hvor der så var en funktion derefter i retning af repair, dog ikke sikkert der er en :(
Gravatar #5 - DiZaster
2. jan. 2008 18:29
Det her kan måske hjælpe dig lidt på vej http://forums.firingsquad.com/firingsquad/board/me...
Gravatar #6 - memorex
2. jan. 2008 18:40
#2 - hmm der var ikke noegt repair i uinstill
#5 - forstod sgu ikke ret meget af det :/ kun noget med at det kunne være mit lydkort ellr sådan noget.. :/
Gravatar #7 - vandfarve
3. jan. 2008 10:44
Lidt offtopic:

Jeg har spillet DotA (Warcraft III: The Frozen Throne) hele dagen i går, indtil min bræbare begyndte at se stort set det samme. Først kom der en "iGFX-driveren er stoppet med at fungere", og bagefter, da vi havde genstartet spillet, kom en "war3.exe er stoppet med at fungere".

Jeg bruger selv Vista Business, så er der nogen sammenhæng overhovedet? Så vidt jeg kan se, da jeg installerede spillet, så registrede den styresystemet som Windows NT, så kan det være det, der er skyld i problemet?
Gravatar #8 - cazotaro
3. jan. 2008 15:57
har haft en error med at war3.exe manglede engang, endte med at geninstallere. (ved ikke så meget om det så kommer ret hurtigt til en geninstallation)

bruger dog XP og ikke vista.
Gravatar #9 - KaW
5. jan. 2008 02:19
Kendt problem, det har vist bl.a. været drøftet på HOL.dk, prøv at søge lidt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login