mboost-dp1

Hvordan virker iCrap?


Gå til bund
Gravatar #1 - syggangster
17. maj 2013 20:10
Jeg er den uheldige ejer at et stykke iCrap/ipad, og kan ikke finde ud af at lave en playliste til videoer.

Please help me ---- gerne mens den stadig er i et stykke :D

Tak :)
Gravatar #2 - markjensen
17. maj 2013 20:43
Det tror jeg ikke du kan (medmindre du bruger en anden app), men du kan muligvis "lave dem om" til tv-serier og så give dem numre. Jeg ved dog ikke helt hvordan det ser ud på iPad'en, da jeg ikke selv har serier.
Gravatar #3 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
17. maj 2013 21:48
#1

iTunes
Gravatar #4 - markjensen
17. maj 2013 22:22
Thoroughbreed (3) skrev:
#1

iTunes


Jeg kan godt lave en playliste i iTunes, men jeg kan bare ikke bruge den på min iPad. Har du fået det til at lykkes? Jeg kan dog ikke helt se hvorfor man gerne vil have en playliste hvis det ikke er en serie.

Edit: Jeg kan se playlisten under musik, men da den ikke indeholder musik, er den tom.
Gravatar #5 - syggangster
23. maj 2013 07:54
jeg har fået læst mig frem til man ikke kan lave playlister på ipad, Man kan heller ikke lave mapper idet man ikke har adgang til filsystemet. Temlig åndsvagt synes jeg.

Jeg løste det ved at købe en app som kan lave playlister...

tak for jeres svar :)
Gravatar #6 - syggangster
23. maj 2013 08:15
haha, kan se jeg fik flamebait :)

Ked af mine ipad frustrationer fik trådt nogen over deres ifødder
Gravatar #7 - Nåkja
23. maj 2013 10:29
SygGangster (6) skrev:
Ked af mine ipad frustrationer fik trådt nogen over deres ifødder

Mon ikke bare folk synes, det er provkerende, når du kalder en iPad for noget lort, fordi du ikke kan finde ud af at bruge den?
Gravatar #8 - Bundy
24. maj 2013 11:23
478907111414718754684 (7) skrev:
SygGangster (6) skrev:
Ked af mine ipad frustrationer fik trådt nogen over deres ifødder

Mon ikke bare folk synes, det er provkerende, når du kalder en iPad for noget lort, fordi du ikke kan finde ud af at bruge den?


Nu kaldte han den jo netop for noget lorte, fordi den ikke kunne hvad han ville?
Gravatar #9 - Hængerøven
24. maj 2013 13:43
Bundy (8) skrev:
Nu kaldte han den jo netop for noget lorte, fordi den ikke kunne hvad han ville?


Min ipad kan godt, så hvis hans ikke kan, hvor tror du så problemet ligger?
Gravatar #10 - markjensen
24. maj 2013 13:50
Hængerøven (9) skrev:
Min ipad kan godt, så hvis hans ikke kan, hvor tror du så problemet ligger?


Vil du ikke fortælle hvordan? Jeg kan godt lave en spilleliste med videoer i iTunes, men den bliver ikke vist i Video-app'en (den bliver dog vist i Musik, men da den ikke indeholder noget musik, er den bare tom).
Gravatar #11 - Hængerøven
24. maj 2013 14:00
markjensen (10) skrev:
Vil du ikke fortælle hvordan? Jeg kan godt lave en spilleliste med videoer i iTunes, men den bliver ikke vist i Video-app'en (den bliver dog vist i Musik, men da den ikke indeholder noget musik, er den bare tom).


Det er lidt svært at forklare, for jeg har ikke mødt et problem der skulle forklares.

Jeg laver en playlist, jeg sætter playlisten til at afspille, og den afspiller.

Det eneste jeg har haft problemer med er at få musik vids til at afspille ipod appen.

Har i husket at gemme i et format der understøttes af ipad´en? tror vist nok det er mp4 eller sådan noget jeg bruger
Gravatar #12 - markjensen
24. maj 2013 14:04
Men hvilken app sætter du playlisten til at afspille i? I Videoer er der hos mig ingen playlister.
Gravatar #13 - Hængerøven
24. maj 2013 14:18
det er ved at være et års tid siden jeg sidst havde den i hænderne og kan ærligt talt ikke huske om jeg havde installeret en player på den, Så jeg må lige være et svar skyldig indtil jeg skal forbi min nieche, som har "lånt" den til "skole arbejde"
Gravatar #14 - syggangster
24. maj 2013 16:22
#Hængerøven

Lyder super spændende din ipad kan det. :)

Når du nu kommer forbi din niece kan du så ikke lige finde ud af hvordan der er du gør, for der er mange forum om nettop dette problem og vi er rigtig mange som gerne vil have svaret.

Du har i øvrigt helt ret i det med mp4. Jeg fandt også ud af at oven i alt det andet så skulle jeg desuden konvertere alt det skidt der skulle over på den. Undskyld mig, men igen temlig åndsvagt den ikke har flere codec. Ipad er mit første bekendskab med apple og ja det afføder så en del irritation når man konstant render panden mod en mur. Men bevares muren er da pæn.

(av for den, nu får jeg nok flamebait igen, men jeg mener altså hvad jeg siger, meget virker unødvendigt bøvlet)
Gravatar #15 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
24. maj 2013 18:46

Bundy (8) skrev:


Nu kaldte han den jo netop for noget lorte, fordi den ikke kunne hvad han ville?


Nej? Han skrev

SygGangster (1) skrev:
Jeg er den uheldige ejer at et stykke iCrap/ipad



Gravatar #16 - syggangster
25. maj 2013 12:08
#15

Thoroughbreed (15) skrev:
Bundy (8) skrev:


Nu kaldte han den jo netop for noget lorte, fordi den ikke kunne hvad han ville?


Nej? Han skrev Jeg er den uheldige ejer at et stykke iCrap/ipad


Ja jeg synes det var lidt pænere end at bruge ordet lort, men det er rigtigt meningen er den samme.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login